گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

فروش گیت و دزدگیر فروشگاهی به صورت نقد اقساط در سراسر کشور با مشاوره رایگان 09120756194
گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

فروش گیت و دزدگیر فروشگاهی به صورت نقد اقساط در سراسر کشور با مشاوره رایگان 09120756194

گیت فروشگاهی برای طلا فروشی ها

گیت فروشگاهی برای طلا فروشی ها

دزدگیر فروشگاهی در واقع یکی از تجهیزات ایمنی چند منظوره می باشد که در طلا فروشی ها هم استفاده میشود.

گیت فروشگاهی برای طلا فروشی ها

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

این نوع دزدگیر در اشکال و ابعاد مختلفی به منظور ایمن ماندن کالاها و محصولات فروشگاهی یا موارد مرتبط مورد استفاده قرار می گیرد. غیر از پوشاک فروشی ها یا حتی مواردی از قبیل طلافروشی ها نیز از این نوع دزدگیر فروشگاهی استفاده می شود. این نوع دزدگیرها به سنسورهای خاصی متصل هستند و بسیار حساس هستند.

هر چند باید به این نکته نیز اشاره کرد که دزدگیرهای فروشگاهی که به منظور نصب و استفاده روی انواع طلا و جواهرات مورد استفاده قرار می گیرد. دارای ویژگی های خاصی هستند که نوع کارکرد آنها تا حدودی از سایر نمونه های موجود متمایز می باشند.

گیت فروشگاهی برای طلا فروشی ها

با دزدگیر فروشگاهی ایمن بمانید وجود دزدگیر فروشگاهی همان سیستم ارزشمند و تجهیزات ویژه ای است که در جواهرسازی ها و طلا فروشی ها می تواند به دغدغه اصلی صاحبان این اماکن پایان دهد. همانطور که می دانید مصون ماندن این محصولات ارزشمند باید در اولویت باشد چرا که غیر از زیان دهی مادی در بسیاری موارد منجر به وقایع تلخی نیز شده است.

از همین رو استفاده از تجهیزات ایمنی ویژه و به خصوص انواع دزدگیر فروشگاهی که منطبق با شرایط طلافروشی ها نیز طراحی و تولید شده اند می تواند آرامش و امنیت خاصی را در پی داشته باشد. البته می توان گفت که انواع دزدگیر فروشگاهی که در طلا فروشی ها نصب می شود از هر نظر نسبت به نمونه های مشابه تفاوت هایی دارند و نفوذ به این نوع سیستم ها از هر نظر کار دشوار و تقریبا غیر ممکن است.  از طرفی می توانند نسبت به خروج هر یک از قطعات طلا و جواهر به سرعت واکنش نشان دهند.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی

زندگی دانشجویی در خوابگاه متاهلی 

خوابگاه دانشجویی متاهلی از آن سبک زندگی‌هایی است که هرکسی آن را تجربه نکرده و تنها باید دانشجو باشی و ازدواج کنی تا بدانی زندگی در این خوابگاه‌ها چه مزه‌ای است.

چند نفر توی صف ایستاده‌اند تا کسی که در دستشویی خوابش برده است، از دستشویی بیاید بیرون. از آشپزخانه هم صدای داد و بیداد می‌آید. صداهای چند زن می‌آید که سر گاز با هم دعوا می‌کنند. چند تا تخم‌مرغ دستشان گرفته‌اند که مدام می‌ترسی به طرف هم پرت کنند، آن ها تجربه دارند، در دعوا تا جایی جلو می‌روند که به زد و خورد نکشد. مردهای این خوابگاه هم خودشان فنی‌اند! یعنی همه کارهای فنی را خودشان انجام می‌دهند؛ تعمیر پریز برق و عوض‌کردن لامپ‌های سوخته کار مردهاست.

اینها تصویرهایی بود که از خوابگاه دانشجویی در ذهن داشتم؛ اما واقعیت چیز دیگر است و آنجا باکلاس تر از آن چیزی است که تصور می کنیم. همه اعضای ساختمان ها در حال درس خواندن هستند ازدواج هم کرده اند و دیگر وقتی برای دور هم جمع شدن های دوران مجردی ندارند آشپزخانه مشترکی هم در کار نیست. سوئیت‌هایی با آشپزخانه‌های اوپن، جای آشپزخانه‌های مشترک را گرفته‌اند.

خوابگاه دانشجویی متاهلی یعنی اینکه سالی حداقل ده میلیون پس انداز کنید؛ یعنی اگر قرار باشد دانشجویی کلی پول اجاره خانه بدهد با این خوابگاه ها جلو می افتد. شرایط گرفتن خوابگاه متاهلی طبق قوانین وزارت علوم دشوار است. بعضی‌ها یک سال هم در صف می‌ایستند؛ البته این مساله در دانشگاه های مختلف کمی فرق دارد و اگر تقاضا کم باشد، خیلی هم راحت می توان از این خوابگاه ها استفاده کرد. البته هر چقدر مدرکت بالاتر باشد راحت تر می توانید خوابگاه متاهلی بگیرید و به همین دلیل است که دانشجویان پزشکی کمی وضعشان از بقیه بهتر است.

 

اول درس بعد ازدواج

 

حالا ما توصیه می کنیم اول درس بخوانید، بعد ازدواج کنید. اگر به فکر ازدواج و گرفتن خوابگاه متاهلی هستید، قبل از ازدواج، کارشناسی ارشد قبول شوید، اگر هم دانشجوی کارشناسی ارشد هستید، به فکر دکترا باشید. اگر هم هنوز به دانشگاه نرفته‌اید، در رشته‌های دامپزشکی و معماری تحصیل نکنید؛ چون دانشجویان این رشته‌ها 3 امتیاز کمتر از بقیه رشته‌ها می‌گیرند.

 

وضعیت شغلی دانشجو

 

دانشجویان شاغل و بورسیه در صورت امکان سکونت در خوابگاه باید براساس ماده 1آیین‌نامه اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی معادل مبلغ کمک هزینه مسکن را نقدی به حساب صندوق‌های رفاه دانشجویان واریز کنند. شرایط پرداخت اجاره خوابگاه برای افراد شاغل متفاوت است. پس تعجبی ندارد که دانشجویان نگویند شاغل هستند.

 

مسافت هم مهم است؛ دانشجویان متأهلی که فاصله محل سکونت خانواده آن‌ها تا دانشگاه محل تحصیلشان بیش از ۳۰۰ کیلومتر باشد، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مازاد نیم امتیاز، حداکثر ۵ امتیازمی گیرند. اگر خانه‌تان در جزیره ابوموسی یا دورترین شهر‌های مرزی است، شانس بیشتری برای گرفتن خوابگاه دارید. معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با در نظر گرفتن وضعیت خاص دانشجوی متقاضی خوابگاه، می‌تواند حداکثر تا ۱۰ امتیاز به مجموعه امتیازات او بیفزاید. طبیعی است که معاون دانشجویی و فرهنگی هر دانشگاهی ۱۰ امتیاز به هر کسی که می‌خواهد اضافه کند. فقط می‌توان امیدوار بود که این معاون‌ها منصف باشند.

 

خوابگاه های دانشجویی خیلی هم بد نیست

 

محمدامین عزیزی که دانشجوی سال آخر پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است، از همان دانشجویانی است که ترجیح داده در خوابگاه دانشجویی زندگی کند می گوید: یک سال و نیم پیش با همسرم ازدواج کردم او کارشناس مامایی خوانده و از آنجایی که هر دو اهل لرستان بودیم و پدرهایمان با هم همکار بودند، با هم آشنا شدیم و ازدواج کردیم. هر دو دانشجو هستیم و از نظر خانوادگی در شرایط متوسطی قرار داریم؛ به همین دلیل نمی‌توانیم به کمک خانواده‌ها حساب کنیم. وقتی که ازدواج کردیم، برای تامین هزینه های زندگی کمی با مشکل روبرو بودیم که خوابگاه متاهلی در این میان به ما بسیار کمک کرد.

 

عقدنامه داشته باشید، همه چیز حل است

 

در کرمانشاه مجموعا ۴۰ واحد متاهلی وجود دارد و به همه دانشجویانی که سند عقد رسمی و عقدنامه دارند، در صورت تقاضا، این واحد‌ها تعلق می‌گیرد؛ هرچند یکسری معیاربندی نیز وجود دارد و وضعیت دانشجو بودن هر دو طرف، مسافت محل زندگی تا دانشگاه و یکسری معیار‌های دیگر بررسی می‌شود. اینکه هر دو طرف شاغل هستند یا دانشجو هستند، توانایی پرداخت اجاره نشینی را دارند یا نه بررسی و به همه آن‌ها نمره تعلق می‌گیرد. هر چند در حال حاضر در همه جا وضعیت پارتی هم مهم است و جایی که پارتی و آشنایی باشد هیچ کدام از این معیار‌ها رعایت نمی‌شود. در حال حاضر ما در مجتمع متاهلی زندگی می‌کنیم که ۱۰ بلوک است و ۲ بلوک آن برای دانشگاه علوم پزشکی است.

 

هر چقدر دلتان می خواهد مهمان دعوت کنید

 

وی در مورد وضعیت رفت و آمد و مهمان‌ها می‌گوید: واحد‌های دانشجویی متاهلی مثل خانه خودتان است و بر روی رفت و آمد‌ها و مهمان‌ها هیچ نظارت و محدودیتی وجود ندارد. اینکه بگویند وقت گذشته و مانع ورود افراد شوند، در این خوابگاه‌ها مانند خوابگاه‌های دانشجویی سخت گیری نمی‌شود؛ اما خود دانشجویان آنقدر مشغول درس خواندن هستند که دیگر وقت مهمان کردن ندارند. اینکه چقدر در این خوابگاه ها باید اجاره پرداخت شود، موضوع مهمی است که عزیزی در مورد ان می گوید: در واقع اجاره این خانه‌ها مثل وام دانشجویی است این وام در بعد از تحصیل و به صورت قسط بندی به دانشگاه برگردانده می‌شود هر چند این را هم بگوییم که یک میلیون تومان هم پول پیش از ما گرفتند. عزیزی با اشاره به اینکه تمام همسایه‌ها دانشجو هستند و همه شرایط یکسانی دارند در ادامه اضافه می کند: همه اعضای بلوک دانشجو هستند یا هم کلاسی هستیم و یا هم دانشگاهی و این شرایط را کمی جالب می‌کند. شرایط همدیگر را درک می‌کنیم و از نظر فرهنگی و اجتماعی نیز در یک رده قرار داریم.

وی در مورد وضعیت بلوک‌های دانشجویی متاهلی می‌گوید: جایی که ما هستیم حدودا برای ۳۰ سال پیش است قدیمی بودن ساختمان معایب و مزایایی دارد. در زمان زلزله کمی ترسناک بود؛ اما همین قدیمی بودن و استحکام آن سبب شد که آسیب زیادی به ساختمان‌ها وارد نشود؛ این در حالی است که بلوک کناری ما که تازه ساز بود، فرو ریخت، اما در هر صورت به ناچاری زندگی می‌کنیم.

 

حقوق پایین دانشجویی کفاف نمی دهد

 

این دانشجوی پزشکی با اشاره به اینکه تمام دریافتی او ۸۰۰ هزار تومان است، اظهار می کند: اگر همین خانه‌های متاهلی هم نباشد با ۸۰۰ تومان نمی‌توانیم خرج و دخل زندگی را هماهنگ کنیم درست است شرایط کمی سخت است؛ اما این بهتر از هیچ است. بسیاری از دانشجویانی که استطاعت مالی دارند، در این خوابگاه‌ها نمی‌مانند و ترجیح می‌دهند در مناطق خوب شهر زندگی کنند این را هم بگویم که نزدیک بودن این خوابگاه‌ها به بیمارستان محل خدمت ما از مزایای آن است و سبب شده که رفت و آمد زیادی بین خانه و محیط کار نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در زمان زلزله ساختمان آسیب جدی ندید، ادامه می دهد: بعد از زلزله مسئولان دانشگاه به خوابگاه‌ها سر زدند و قرار بر این شد که ودیعه و پول پیش خانه در شهر را به دانشجویان بدهند؛ اما از زمانی که تب و تاب زلزله افتاد با وجود آنکه هنوز هم کرمانشاه روی ویبره است؛ اما همه چیز به فراموشی سپرده شد و دیگر وعده‌هایی که داده بودند، فراموش شد.

عزیزی در مورد نظافت محیط خوابگاه می گوید: نظافت خوب است و مدام داخل بلوک‌ها نظافت می‌شود؛ اما با این حال جا دارد که بیشتر به این خوابگاه‌ها رسیدگی شود.

وی با اشاره به اینکه پدرش و پدر همسرش هر دو فرهنگی هستند، گفت: از آن‌ها انتظار کمک زیادی نداریم و باید بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و این خوابگاه‌ها می‌تواند به این هدف ما کمک کند. درست است که درآمد‌ها در حال حاضر برای دانشجویان بسیار پایین است؛ ما حتی رزیدنت قلبی داریم که در همسایگی ماست و یک میلیون و ۲۰۰ حقوق می‌گیرد؛ در حالی که دو فرزند دارد و این شرایط را برای دانشجویان سخت می‌کند.

 

کفه ازدواج در دوران دانشجویی به دوران مجردی می چربد

 

این دانشجوی پزشکی با اشاره به اینکه آیا ازدواج در دوره دانشجویی به مجرد بودن می‌چربد یا نه می‌گوید: هر چیزی بسته به شرایط متفاوت است؛ اما زندگی با ازدواج سروسامان می‌گیرد برنامه هایت منظم و مرتب می‌شود و به قول معروف روی فرم می‌افتد. درست است از نظر مالی کمی فشار می‌آید؛ اما این مسئله برای دانشجویان پزشکی کمی فرق می‌کند تمام زندگی یک دانشجوی پزشکی درس خواندن و شیفت دادن است و ازدواج می‌تواند این مسئله را در مسیر خودش هدایت کند و دیسیپرین بیشتری را به فرد بدهد درواقع می‌توانیم بگوییم کفه ترازو به نفع ازدواج در دوران دانشجویی است.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

هتل پانسیون کارمندی چیست ؟

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

قوانین نانوشته زندگی خوابگاه

مجموعه کامل سیستم امنیتی فروشگاه

مجموعه کامل سیستم امنیتی فروشگاه

این وسایل های ضدسرقت شامل مجموعه گیت فروشگاهی و تگ دزدگیر و لیبل و تگ بازکن و خنثی کننده لیبل میباشد

همه این وسایل با هم مجموعه ی کامل یک سیستم امنیتی را تشکیل میدهند

مجموعه کامل سیستم امنیتی فروشگاه

گیت فروشگاهی :

به دستگاهی گفته میشود که در خروجی فروشگاه نصب میشود و در هنگام خروج وسایل فروشگاه که دارای تگ و لیبل هستند بوق میزند. این گیت ها در سه فرکانس Am و RF و EM موجود است.

فرکانس AM را معمولا برای کالاها یا فروشگاه هایی استفاده میشود که دارای خاصیت مغناطیس هستند یا فلزی در اجزای آن به کار رفته است مانند لوازم آرایشی و عینک و طلا و…

فرکانس RF برای محصولاتی است که فلز ندارد مانند پوشاک و کتاب و مواد غذایی و…

اما فرکانس EM تنها برای کتابخانه کاربرد دارد چرا که لیبل های امنیتی آن را میشود فعال و غیر فعال کرد.

مجموعه کامل سیستم امنیتی فروشگاه

تگ دزدگیر :

عموما این تگ ها دارای فرکانس های Am و RF میباشد و فقط با همین فرکانس ها کار میکنند. شکل این تگ ها هم صدفی و گلفی و… میباشد.

 

به سایت زیر سربزنید:

اجاره انواع خودرو ایرانی و خارجی با مجوز رسمی اجاره خودرو در رنتال کار ایران برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید

 

آشنایی با انواع تگ و لیبل موجود در بازار

لیبل های امنیتی :

این لیبل ها به وسایل چسبیده میشود و دارای فرکانس هستند. لیبل برای وسایلی که میتوان به آن ها تگ وصل کرد مناسب نیست برای مثال برای پوشاک نمیتوان از لیبل های امنیتی استفاده کرد.

تگ بازکن سوپر 12000

تگ بازکن :

تگ بازکن جداکننده ی تگ از کالا ی مورد نظر هست و دارای چند آهن ربا است. این جداکننده ها تمامی تگ ها را باز میکند زیرا دارای قدرت 12000 هزار است

خنثی کننده لیبل

خنثی کننده لیبل :

دستگاهی است که لیبل های امنیتی را باطل میکنند و فقط مناسب لیبل ها هستند و معمولا در قسمت صندوق فروشگاه قرار دارند.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای

مزیت های خوابگاه نسبت به خانه ی اجاره ای 

سالهاست که انسان ها برای رسیدن به اهداف گوناگون خود از جمله ادامه تحصیل، یافتن شغل مناسب، کسب مهارت و … به شهرهای دیگر مهاجرت می کنند. مهاجرت به شهری دیگر نیازمند تامین یکسری نیازهای اولیه میباشد که نیاز به مسکن از جمله مهمترین این نیازهاست. دانشجویان و کارمندانی که به شهر جدید مهاجرت می کنند جهت محل اقامت خود چندین انتخاب از جمله هتل، مسافرخانه، خانه اجاره ای، خوابگاه و پانسیون در اختیار دارند. در این بین بهترین انتخاب های آنها شامل خانه اجاره ای و خوابگاه و پانسیون دخترانه و پسرانه می باشد.

 

تفاوت خانه اجاره ای و خوابگاه

بسیاری از دانشگاه ها و حتی برخی از ادارات برای تامین مسکن دانشجویان و کارمندان خود خوابگاه پسرانه و دخترانه دانشجویی و کارمندی و یا پانسیون با نرخ و تعرفه خاص و قابل قبول ارائه می دهند. عمدتا این خوابگاه ها و پانسیون پسرانه در تهران و دیگر شهرها امکانات لازم جهت رفاه حال ساکنین خود را فراهم می کنند. با وجود این موارد همواره افرادی هستند که مایل اند در خانه های اجاره ای اقامت داشته باشند. اینگونه اقامتگاه های دخترانه در تهران همانگونه که از نامشان مشخص است، خانه هایی هستند که توسط افراد با قراردادهای یک و یا چندین ساله اجاره می شوند.

 

مزایای خوابگاه های تهران نسبت به خانه اجاره ای


خانه های اجاره ای اگرچه دارای یکسری مزایای خاص نظیر داشتن فضای بیشتر، حق انتخاب هم خانه ای، امکان تهیه لوازم بیشتر برای آن و … هستند ولی طبق بررسی های انجام شده، مشخص گردیده است که معایب قابل توجه ای برای دانشجویان و کارمندان دارند. در اینجا به چند مورد از مهمترین مزایای خوابگاه پسرانه تهران نسبت به خانه اجاره ای اشاره می گردد:

 

پایین بودن اجاره در خوابگاه ها


در شرایط کنونی که اجاره بهای خانه های اجاره ای در شهرهای مختلف و علی الخصوص شهر تهران سر به فلک می کشد، تامین پول پیش و اجاره ماهیانه برای دانشجویان و کارمندانی که تازه به شهر تهران و دیگر شهرهای بزرگ مهاجرت کرده اند امری ناممکن است. این در حالیست که بیشتر خوابگاه دخترانه در تهران و همچنین اقامتگاه های پسرانه با اجاره ای معقول تر و یه صرفه تر در سطح شهر وجود دارند که می توان در آنجا اقامت کنید.

 

قرار داشتن پانسیون ها در محله های مناسب شهر


برای کسانی که درآمد ماهیانه بالایی ندارند اجاره کردن خانه در محله های متوسط روبه بالای شهر کار سختی است. از آنجایی که افراد متقاضی خوابگاه پسرانه تهران و دیگر شهرها عمدتا دانشجو و یا کارمندان تازه کار هستند بنابراین تقبل هزینه های بالای اجاره خانه در محله های مناسب و نزدیک به مرکز شهر برایشان دشوار است. از آنجا که بسیاری از پانسیون های دخترانه تهران و خوابگاه های پسرانه در محل های مناسبی از شهر قرار دارند این امر می تواند یک امتیاز مثبت مهم در مقایسه با خانه های اجاره ای هم قیمت خودش باشد.

 

امنیت بالای خوابگاه ها 


یکی از مسائلی که همواره سبب نگرانی خانواده دانشجویان می گردد امنیت آنها در شهر جدید است. از آنجاییکه اقامتگاه پسرانه و دخترانه همواره دارای سرپرست و افراد ناظر هستند، از نظر تامین امنیت ساکنین خود در حد مناسبی قرار دارند. از طرفی دیگر افراد ساکن در خوابگاه پسرانه تهران و دیگر شهرها در داخل خوابگاه دوستان زیادی دارند. این امر سبب میشود که در صورت نیاز به کمک افراد دیگر در شرایطی که فرد به امنیت و پشتیبانی نیاز دارد افراد بیشتری برای کمک به او حضور داشته باشند.

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

مطالب مرتبط:

هتل پانسیون کارمندی چیست ؟

بهترین خوابگاه های تهران

قوانین نانوشته زندگی خوابگاه

اشنایی با گیت های فروشگاهی

اشنایی با گیت های فروشگاهی

گیت های امنیتی ضد سرقت ، برحسب کاربرد، کارایی و فرکانس کاری، به سه دسته عمده تقسیم میشوند. که عبارتند از :

1 . گیت های EM 

2. گیت های RF 

3. گیت های AM 

 

گیت فروشگاهی جفت آنتن

1. گیت های (EM (Electromagnetic :

گیت های EM دارای فرکانس کاری کمتر از 10 کیلوهرتز می باشند (معمولا حدود 3 کیلوهرتز). به علت برخی خصوصیاتی که داراست از جمله پایین بودن فرکانس کاری،این گیت EM به صورت تک پایه قابل نصب نیست و حتما باید به صورت دوپایه یا جفتی نصب شود. همچنین آنتن های گیت  EM میتوانند حداکثر 80 سانتی متر از ورودی را پوشش دهد. (برد موثر) . ابعاد آنتن های این نوع گیت  حدود 80*10*150 سانتی متر است که ابعاد عرضی آن (80 سانتی متر) در مقایسه باگیت RFو AM رایج در بازار حدود دو برابر است به علاوه پایین بودن برد موثر گیت  EM باعث محدود شدن کاربرد های آن شده است. اما نقطه قوت گیت EM، لیبل آن است که به علت کوچک بودن و ساده بودن ، کاربرد های به خصوصی را داراست.

یکی از کاربرد های گیت EM برای محافظت از اشیایی نظیر طلا و جواهر است. لیبل EM به دلیل پایین بودن فرکانس کاری گیت EM، میتواند عملکرد بهتری نسبت به سایر گیت های ضد سرقت  در مجاورت اشیای فلزی داشته باشد. به علاوه لیبل گیت EM قابلیت فعال و غیر فعال شدن را دارا می باشد و از این بابت کاربرد وسیعی در محافظت از کتابها در کتابخانه ها دارد. یک کتابخانه را در نظر بگیرید که تو سط گیت های EM محافظت میشود. لیبل های EM درون شیرازه کتابها قرار گرفته اند. قبل از اینکه شخص، کتاب را تحویل بگیرد، کتابدار مشخصات کتاب را در کامپیوتر ثبت میکند و سپس با قرار دادن کتاب بر روی دستگاه غیر فعال ساز(Deactivator)، اقدام به غیر فعال ساختن لیبل جاسازی شده داخل شیرازه کتاب میکند و سپس کتاب را به شخص متقاضی تحویل میدهد. هنگامی که کتاب به کتابخانه باز میگردد، کتابدار بعد از تحویل گرفتن و ثبت مشخصات در کامپیوتر، لیبل جاسازی شده در کتاب را با قرار دادن کتاب بر روی دستگاه Reactivator دوباره فعال میکند و به قفسه باز میگرداند. چنانچه کتاب بدون اجازه کتابدار خارج شود، به علت فعال بودن لیبل جاسازی شده در کتاب، گیت EM نصب شده در خروجی کتابخانه آلارم میدهد و کتابدار را از این خروج غیر مجاز باخبر میسازد.

به علت پایین بودن بیش از حد فرکانس کاری گیت EM نویز پذیری آن در محیط های فروشگاهی به شدت بالاست به طوری که منابع تغذیه سوئیچینگ از هر نوع میتوانند باعث تضعیف شدید و از کار افتادن عملکرد گیت  EM شوند. همچنین به طور طبیعی آلارم های خطای این گیت  نسبت به AM و RF بالاست.
از جمله ویژگی های دیگر گیت  EM مصرف توان بالای آن است که در حالت استاندارد مصرفی در حد 300 تا 500 وات دارد.
در گیت های  EM ساز و کار تشخیص تگ ها  : تگ بیشتر بر اساس back scatter آلیاژی از فلز است که درون لیبل EM قرار دارد به همین علت ممکن است بعضا اشیای فلزی به خصوص که همراه افراد است با اینکه تگ نیست، اما باعث آلارم خطای دستگاه شود.
گیت  EM به علت تشخیص امواج تگ حالت back scatter، دارای مدارات پیچیده تری میباشد و از این بابت دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به AM و RF است و طبیعتا هزینه تعمیر و نگهداری آن بالاست.

 

به این سایت سر بزنید :

  • شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

 

گیت فروشگاهی تک آنتن

2. گیت های RF(Radio Frequency):

همانطور که از نام این نوع گیت ها پیداست فرکانس کاری آنان در محدوده کاری فرکانس رادیویی است. فرکانس رایج این نوع گیت ها 8.2 مگاهرتز میباشد. سازوکار عملکرد گیت های RF به این نحو است که آنتن فرستنده محدوده فرکانسی مشخصی را حول 8 مگاهرتز جاروب میکند و بر اثر عبور تگ ، افت امپدانس روی آنتن گیرنده باعث آلارم میشود. اما از نقطه ضعف این گیت ها این است که یک گیت  RF به سبب جاروب فرکانسی مداوم در محدوده مشخص، ممکن است دچار تداخل با دیگر گیت های  مجاوری گردد که در فرکانس مشابه کار میکنند یعنی یک دستگاه RF میتواند نقش تگ  را برای گیت های دیگر شبیه سازی کند و از آنجایی که تقریبا هیچ استاندارد سنکرون سازی مشخص جهانی برای گیت های RF هم فرکانس تعریف نشده است، بحث تداخل یکی از معضلات گیت های هم فرکانس RFمیباشد. فروشگاه شماره یک را در نظر بگیرید که در آن یک گیت RF با فرکانس 8.2 مگاهرتز نصب شده است و دستگاه به خوبی کار میکند. بعد از مدتی یک گیت  RF از یک کمپانی دیگر و هم فرکانس (8.2 مگاهرتز) در یکی از فروشگاه های مجاور(شعاع 150 متری) نصب میگردد. در این صورت احتمال از کار افتادن گیت فروشگاه شماره یک وجود دارد یا احتمال از کار افتادن دستگاه نصب شده در فروشگاه دوم به دلیل تداخل با دستگاه فروشگاه اول وجود دارد. مختل شدن گیت RF یا مختل کردن یک گیت  RF توسط گیت  RF دیگر، بستگی به پارامتر های متعددی از جمله سرعت جاروب فرکانسی، میزان توان تشعشعی فرستنده، حساسیت گیرنده و فاصله دو دستگاه نصب شده از یکدیگر دارد.

برای حل مشکل تداخل احتمالی گیت های ضد سرقت RF، تدبیری توسط برخی از کمپانی های تولید کننده این گیت ها  اندیشیده شده است و آن هم تولید گیت های  RF مولتی فرکانس است (Multi Frequency) . به این معنا که یک گیت  RF مولتی فرکانس میتواند با چند فرکانس جاروب مختلف مثلا 8 مگاهرتز، 5 مگاهرتز، 4 مگاهرتز و 3 مگاهرتز کار کند. به این منظور، چنانچه که این گیت  دچار تداخل با گیت  دیگری با فرکانس مشابه گردد، فرکانس جاروب را تغییر میدهند و در این صورت خطر تداخل برطرف میگردد. اما باید کلیه تگ های  فروشگاه به علت تغییر فرکانس جاروب گیت، تغییر کند. زیرا فرکانس کاری تگ ها  ثابت است. پس برای برون رفت از مشکل تداخل گیت های  RF باید از سیستم های مولتی فرکانس استفاده نمود و همچنین باید تگ هایی  با فرکانس های مختلف در اختیار داشت تا به محض بروز مشکل تداخل، فرکانس کاری دستگاه را تغییر داد و تگ ها  بسته به فرکانس انتخابی تعویض شود.

از نقاط قوت سیستم های RF میتوان به لیبل آنها اشاره نمود که به دلیل سادگی تکنولوژی ساخت، نسبت به لیبل های دیگر دارای قیمت نسبتا ارزان تری میباشد و به دلیل ارزان بودن و شکل فیزیکی تخت آن در محافظت از کتابها در یک کتابفروشی به کار میرود. این لیبل ها پس از پرداخت وجه کتاب به صندوق دار توسط دستگاه غیر فعال ساز (Deactivator) برای همیشه غیر فعال میشود و بر خلاف لیبل های EM قابلیت دوباره فعال شدن را ندارد.
از نقاط ضعف لیبل های RF آن است که لیبل های RF برای محافظت از اشیایی مثل اغلب ظروف که محتوی مایعات هستند همچون اغلب عطر و ادکلن ها، مایعاتی همچون مایع ظرفشویی و …. به علت بالا بودن فرکانس کاری و عدم عبور موج با فرکانس مگاهرتز از مایعات ، کاربردی نمیباشد. همچنین لیبل ها و تگ های RF برای محافظت از اشیایی مثل طلا و جواهر قابل استفاده نیستند زیرا میزان هر چند اندک فلز باعث از تنظیم خارج شدن لیبل ها و تگ های RF از فرکانس اصلی میشود.

 

گیت فروشگاهی جفت آنتن

3. گیت های (AM (Acousto-Magnetic :

گیت های AMدارای فرکانس کاری ثابت 58 کیلوهرتز میباشند. این نوع گیت ها دارای ویژگی های به خصوصی نسبت به نمونه های RF و EM میباشند که برخی از این موارد عبارتند از:
1. پوشش محدوده وسیعتری برای محافظت در درگاه خروجی فروشگاه
2. دقت عملکرد دستگاه در تشخیص عبور تگ  از بین گیت ها با سرعت ها و زوایای مختلف
3. سنکرون بودن (عدم تداخل) گیت هایAM به علت تبعیت از یک سازوکار سنکرون سازی استاندارد.
4. تک فرکانس بودن 58 کیلو هرتز (برعکس RF ها که دارای فرکانس های کاری مختلفی اند)
5. لیبل AM به علت دقت بالاتر دارای کاربرد های بسیار وسیع تری نسبت به نوع RF و EM میباشد.
گیت های ضد سرقت فروشگاهی AM میتوانند محدوده وسیع تری از درگاه خروجی فروشگاه را پوشش دهند.
در دستگاه های AM ، سرعت detection تگ نسبت به نمونه های دیگر بالاتر است به نحوی که چنانچه حتی تگ با سرعت بالا از بین گیت ها عبور کند، دستگاه قادر به تشخیص عبور تگ میباشد.

مشکل تداخل احتمالی گیت های هم فرکانس در گیت های امنیتی ضد سرقت RF، در گیت های AM با تبعیت از استاندارد سنکرون سازی حل شده است.

از آنجاییکه گیت های AM دچار تداخل نمیشوند، بنابراین دارای یک فرکانس واحد اند و این مزیت را در پی دارد که دیگر نیازی به داشتن تگ ها با فرکانس های متعدد نیست . لیبل AM با توجه به اینکه عملکرد مغناطیسی – آکوستیکی دارد، دارای دقت بیشتری نسبت به لیبل های دیگر انواع گیت هاست  مخصوصا اینکه با توجه به فرکانس پایین عملکرد لیبل AM و همچنین تگ AM، میتوان از آن برای محافظت از اشیایی همچون عینک، طلا و جواهر،ظروف انواع مایعات مانند عطر و ادکلن و … استفاده نمود.

 

گیت فروشگاهی و دزدگیرفروشگاهی

شرکت گیت فروشگاهی BNB  وارد کننده و تولید کننده انواع گیت فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد.

با مشاورین با تجربه و با کادری مجرب در خدمت شما دوستان گرامی جهت مشاوره رایگان