گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

فروش گیت و دزدگیر فروشگاهی به صورت نقد اقساط در سراسر کشور با مشاوره رایگان 09120756194
گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

فروش گیت و دزدگیر فروشگاهی به صورت نقد اقساط در سراسر کشور با مشاوره رایگان 09120756194

جزئیات ۱۶ نوع وام دانشجویان علوم پزشکی/افزایش اعتبار وام های پرداختی

جزئیات ۱۶ نوع وام دانشجویان علوم پزشکی/افزایش اعتبار وام های پرداختی

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت نحوه پرداخت وام‌های ۱۶ گانه صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو نیم سال تحصیلی جاری را تشریح کرد.

دکتر بهزاد تدین ضمن بیان این مطلب به تشریح جزئیات وام‌های اعطاییصندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت پرداخت و گفت:در حقیقت صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ایجاد زمینه مناسب برای رشد استعدادها و کمک به وضع تحصیلی و معیشت دانشجویان مستعد و کم بضاعت کشور را دنبال و این هدف را با کمک به ارتقاء سطح آموزش جامعه از طریق اعطای وام تحصیلی به دانشجویان دنبال می‌کند.

وی درادامه در خصوص شرایط مالی صندوق رفاه دانشجویان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای اعطای وام دانشجویی نیز اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که از لحاظ کمبود منابع اعتباری به دلیل شرایط اقتصادی، تحریم‌ها و شیوع کرونا در کشور ایجاد شده است، تلاش بسیاری صورت گرفت تا صندوق رفاه دانشجویان بتواند بخشی از نیازهای دانشجویان را در قالب وام‌های دانشجویی رفع کند.

تدین تاکید کرد:باید گفت که صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال جاری مبلغ وام‌های سرانه تحصیلی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی را نسبت به سال گذشته ۴۶ درصد افزایش داد تا سهمی در رفع مشکلات دانشجویان داشته باشد.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با بیان اینکه برای تمامی وام‌های ۱۶ گانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، در نیمسال تحصیلی اول سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بالغ بر هزار میلیارد ریال (۱۰۰ میلیارد تومان) به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ اعتبار خواهد شد، افزود: عملیات پرداخت این مبلغ در نیمسال ابتدایی مهرماه ۹۹ پرداخت خواهد شد و از این قاعده تنها وام دستیاری مستثنی است که بر اساس شیوه نامه ابلاغی، این وام نیز به دانشگاه‌های علوم پزشکی پرداخت خواهد شد.

تدین خاطر نشان کرد:دارا بودن اولویت نیاز مالی، سپردن تعهد محضری با ضامن معتبر جهت بازپرداخت تسهیلات دریافتی و ثبت نام در حداقل تعداد واحدهای مورد نیاز طبق مقررات آموزشی از جمله شرایطی است که تمامی وام‌گیرندگان باید دارا باشند. البته در این میان تنها دانشجویان نیمسال آخر می‌توانند با حداقل نصف واحدهای مورد لزوم از تسهیلات مورد نظر بهره‌مند شوند.

به گففته وی؛ صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت ۱۶ مدل وام در  قالب ۵ سرفصل دارد که شامل سرفصل وام‌های "تحصیلی"، "مسکن"، "ضروری"، "کمک خاص" و "ودیعه مسکن" است. در واقع وام تحصیلی بزرگترین وام اعطایی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت است که به تمام دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی تعلق می‌گیرد و برای تسهیل در روند تحصیل دانشجویان است.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به مبالغ وام‌های تحصیلی "دانشجویان مجرد و متاهل" در سال تحصیلی جاری گفت:مبلغ وام‌ تحصیلی دانشجویان متاهل از سرفصل "وام تحصیلی" که به صورت ماهانه به دانشجو اعطا می‌گردد، ۳۰۰ هزار تومان در سال ۹۸ بوده است که با رشدی ۴۲ درصدی به ۴۲۵ هزار تومان در سال ۹۹ افزایش یافته است.بر این اساس وام تحصیلی دانشجویان متاهل در طول یک سال تحصیلی (۱۰ ماه آموزشی) ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان به صورت قرض‌الحسنه خواهد بود.

وی افزود: وام تحصیلی دانشجویان غیر متاهل نیز که به صورت ماهانه به دانشجو اعطا می‌گردد از ۱۳۰ هزار تومان در سال ۹۸ به ۱۹۰ هزار تومان در سال ۹۹ افزایش یافته است که این وام نیز در طول یک سال تحصیلی ( ۱۰ ماه آموزشی) مبلغ یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به صورت قرض‌الحسنه خواهد بود.

تدین افزود: در این زمینه به دانشجویان متاهل تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله "کمیته امداد" و "سازمان بهزیستی" تا سقف پیشنهادی مصوب هیأت امنا که همان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان است وام تحصیلی به صورت ماهیانه پرداخت خواهد شد.

به گفته وی، دانشجویان در تمام طول تحصیل و سنوات مجاز آموزشی می‌توانند وام تحصیلی مورد نیاز خود را دریافت کنند؛ به دیگر معنا یک دانشجوی کارشناسی تا ۸ ترم تحصیلی می‌تواند از این نوع وام استفاده کند، که این مبلغ در طول یک سال که ۱۰ ماه آموزشی را شامل می‌شود، یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خواهد بود؛ تمامی این وام‌ها بعد از فراغت از تحصیل در اقساط ۴۸ ماهه دریافت می‌شود.

تدین در پاسخ به این سوال که آیا صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برای دانشجویان متاهل دارای فرزند نیز تسهیلاتی در نظر گرفته است گفت: با توجه به این که برخی از دانشجویان عزیز ما صاحب فرزند هستند، صندوق رفاه طبق برنامه خود و همانند سال‌های گذشته، برای این دسته از دانشجویان تسهیلاتی تحت عنوان "حق اولاد" پرداخت می‌کند که این مبلغ برای هر فرزند در سال گذشته مبلغ ۴۰۰ هزار تومان بوده و در سال ۹۹ به ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است، که رشدی ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.این وام در طول ۱۰ ماه آموزشی و هر ماه به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال خواهد بود.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در خصوص وام مسکن نیز گفت:در این بخش دو نوع وام شامل "وام مسکن" و وام "ودیعه مسکن" به دانشجویان تعلق می‌گیرد. وام مسکن به تناسب منابع موجود به دانشجویان غیر بومی و دانشجویانی که در خوابگاه‌های دانشجویی سکونت ندارند با ارایه اجاره نامه مورد تایید، تعلق می‌گیرد اما وام ودیعه مسکن تنها به دانشجویان متاهل اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: اتفاق مثبتی که در این حوزه رخ داده است، افزایش ۲۰ درصدی "وام مسکن دانشجویان مجرد" و ۱۵ درصدی "وام مسکن دانشجویان متاهل" در سال ۹۹ است.بر این اساس وام مسکن مجردی در سال گذشته یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان بوده که در سال ۹۹ به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است، وام مسکن دانشجویان متاهل نیز در سال گذشته مبلغ دو میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده که در سال جاری به ۳۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

بنا بر تاکید تدین؛ حداکثر سنوات مجاز برای استفاده از سرفص وام‌های "تحصیلی" و "مسکن" در طول تحصیل با رعایت مقررات آموزشی و طبق دستورالعملی که توسط صندوق تعیین می‌شود برای دوره کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر ۴ نیمسال تحصیلی، دوره کارشناسی پیوسته حداکثر ۸ نیمسال تحصیلی و دکترای عمومی ۱۴ نیمسال تحصیلی است.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت تاکید کرد: صندوق رفاه دانشجویان در هر ماه وام مسکن به دانشجویان خود اعطا می‌کند که این وام منافاتی با وام تحصیلی ندارد و یک دانشجو می‌تواند از هر دو ردیف "وام تحصیلی" و "وام مسکن" استفاده کند.سرفصل وام ودیعه مسکن نیز به کلیه دانشجویانی متاهل در سه گروه در مقاطع عادی و تحصیلات تکمیلی و با مبالغ مختلف تعلق می‌گیرد.

وی تاکید کرد: وام ودیعه مسکن گروه اول شامل دانشجویان محصل در دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسساتی که زیر نظر وزارت بهداشت در استان تهران دانشجو پذیرش می‌کنند از جمله دانشگاه‌های علوم پزشکی"ایران"، بقیه‌الله"، "علوم بهزیستی"، "تهران"،"شهید بهشتی"، "ارتش"، "تربیت مدرس" و موسسات "انستیتو پاستور ایران"، "انتقال خون"، "هلال ایران"، "رویان" و "شاهد" تعلق می‌گیرد.

تدین گفت: بر این اساس تسهیلات "ودیعه مسکن مقاطع عادی گروه ۱" مبلغ ۱۵ میلیون تومان بوده که به ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و دانشجویان با ارائه اجاره‌نامه می‌توانند از این وام به مدت یک بار در طول تحصیل استفاده کنند.در این تقسیم بندی، به دانشجویان محصل در مقاطع تحصیلات تکمیلی (دانشجویان PH.d و دکتری) گروه ۱، سال گذشته مبلغ ۲۰ میلیون تومان اعطا شده که در سال جاری این مبلغ به ۲۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: وام‌های ضروری به دانشجویانی که در نتیجه یک رویداد با مشکل مواجه می‌شوند و برای یک بار در طول مدت تحصیل اعطا می‌شود که سقف آن در مقاطع عادی از ۶ میلیون ریال به ۱۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده است که رشدی ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد و در مقطع تکمیلی نیز از ۱۰ میلیون ریال به ۱۶ میلیون ریال در سال جاری افزایش پیدا کرده که حاکی از رشدی ۶۰ درصدی است.

وی افزود:دانشجویان تنها یکبار در طول تحصیل خود مجاز هستند تا از این نوع وام استفاده کنند، اما از آن‌جایی که دغدغه ما در صندوق، ایجاد رفاه و آسایش برای دانشجویان است، در حال ارایه پیشنهادی به اعضای هیأت امنا هستیم تا برخی از دانشجویان از جمله دانشجویان پزشکی که سنوات تحصیلی طولانی‌تری به نسبت دیگر دانشجویان دارند، بتوانند بیش از یک بار از این وام استفاده کنند.

تدین افزود: در خصوص کمک‌های خاص به دانشجویانی که دچار بیماری‌های خاص و یا صعب العلاج هستند، از سرفصل وام "بیماری‌های خاص"، سال گذشته مبلغ ۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض اعطا شده است، که این مبلغ در سال ۹۹ به ۳۰ میلیون ریال افزایش پیدا کرده و دانشجویان عزیز نیازی به بازپرداخت آن ندارند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

جلوگیری از سرقت فروشگاه در روزهای شلوغ تهران

جلوگیری از سرقت فروشگاه در روزهای شلوغ تهران

تهران ، یکی از پرجمعیت ترین شهر های ایران است که در آذر ماه سال 1174 توسط شاه قاجار به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد .

آغا محمدخان قاجار بعد از رسیدن به شاهی، تهران را به عنوان پایتخت ایران معرفی کرد. تا قبل روی کار آمدن شاه قاجار، شیراز پایتخت سرزمین کهن ایران بود.
شاه قاجار در انتخاب پایتخت به جز شیراز دو گزینه داشت، اولی اصفهان بود و دومی تبریز، که اولی را به‌خاطر بی رونقی در آم زمان و دومی را به خاطر نزدیکی به عثمانی انتخاب نکرد و همراه با سپاهش راهی تهران شد تا این شهر را به عنوان پایتخت خود انتخاب کند.
موقعیت جغرافیایی این شهر مهم‌ترین علت انتخاب تهران بود. یکی از دیگر از علت‌های این انتخاب آب‌و‌هوای مناسب آن روزهای تهران بود که شاه قاجار را مجاب کرد که این شهر را به پایتختی خود انتخاب کند.
این انتخاب سبب شد که تهران، از آن سال به بعد تبدیل به مهم‌ترین شهر ایران چه در زمان شاهان قاجار و پهلوی و در زمان جمهوری اسلامی شود.

روزهای شلوغ تهران

تهران یکی از شلوغترین شهر های ایران محسوب میشود که از رونق خوبی هم برخوردار است. همین سبب شده است که تعداد فروشگاه ها و پاساژ های تهران درحال افزایش است تا نیاز جمعیت را تامین کند.
این شلوغی گاهی دردسر ساز هم میشود. مخصوصا در ماهای اخر سال که بسیاری هم از شهرهای اطراف برای خرید به تهران می آیند و جمعیت تهران را افزایش میدهند و میتوان دید که  اکثر مردم بدنبال خرید وسایل جدید و لباس های نوع هستند.

در این روزها مغازه داران روز های شلوغی را سپری میکنن اما یکی از بزرگترین مشکلات در این شلوغی ها ، مشکل افزایش سرقت است که گاهی فروشگاه ها بقدری شلوغ میشوند که فروشنده ها نمیتوانند جوابگوی همه ی مشتریان باشند و  دیگر مغازه از دست فروشنده ها در میرود ، در این شرایط نمیشود خریدار واقعی را از کسی که میخواهد اجناس رو سرقت کند تشخیص داد همین سبب میشود که  بسیاری از مغازه داران در انتها که اجناسشون رو شمارش میکنن متوجه سرقت می شوند ، اما دیگر کار از کار گذشته است.

یکی از مهمترین وسیله هایی که برای هر صنفی نیاز است دزدگیر های فروشگاهی میباشد که به شما مخصوصا در زمان هایی که فروشگاه شلوغ است کمک میکند تا در همان لحظه متوجه سرقت بشوید و سریعا دست بکار بشوید.
دزدگیر های فروشگاهی انواع مختلفی دارند که با توجه به فرکانس های محیط ، دهانه ورودی فروشگاه ، صنف فروشگاه میتواند متفاوت باشد اما از کجا میتوان متوجه شد که بهترین دزدگیر برای فروشگاه شما چیست؟

BNBGATE

شما همین حالا میتوانید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا به طور رایگان در محل حاضر شوند و با کارشناسی بهترین پیشنهاد را به شما بدهند و اطلاعاتتون رو در مورد گیت های فروشگاهی افزایش بدهند.

Car rental in Tehran

Car rental in Tehran

WhatsApp Image 2020 10 29 at 11.00.19 300x204 - Car rental in Tehran

Tehran is one of the most populous cities in Iran, which was chosen as the capital of Iran in December 1174 by Shah Qajar.

After reaching the throne, Agha Mohammad Khan Qajar introduced Tehran as the capital of Iran. Before Shah Qajar came to power, Shiraz was the capital of the ancient land of Iran.

Shah Qajar had two options in choosing the capital except Shiraz, the first was Isfahan and the second was Tabriz, who did not choose the former due to the lack of prosperity in the present time and the latter due to its proximity to the Ottomans and went with his army to Tehran to Choose the title of your capital.

The geographical location of this city was the most important reason for choosing Tehran. Another reason for this choice was the suitable climate of those days in Tehran, which persuaded the Qajar king to choose this city as his capital.

This choice caused Tehran to become the most important city in Iran from that year, both during the Qajar and Pahlavi kings and during the Islamic Republic.Due to its prosperity, this crowded city attracts many people from other cities of Iran to work and live every year.According to statistics recorded by the Cultural Heritage and Tourism Organization of Tehran Province, an average of 1.2 million foreign tourists travel to Tehran annually, which is a good number for Tehran compared to other cities in Iran.

WhatsApp Image 2020 10 29 at 11.00.19 3 300x204 - Car rental in Tehran

Problems of living in big cities

One of the major problems of living in big cities like Tehran can be called congestion and traffic, which for many is considered annoying.

Therefore, in Tehran, it can be said that taxi fares for traffic in the city are very high and they are not suitable and economical at all.You may say to yourself that if we travel to Tehran, we will not use taxis for traffic and we will use other means such as bicycles and so on.But there is no place for bicycles in the streets of Tehran, and if there was. One of the problems with speed bicycles is that if you want to visit all the sights of Tehran by bicycle, it is very time consuming due to the large city of Tehran and its numerous sights.

WhatsApp Image 2020 10 29 at 11.00.19 1 300x204 - Car rental in Tehran

our suggestion

You can have your car in Tehran without buying it.One of the problems of Tehran is the small number of car rental companies.

Due to their small number, many use inappropriate machines and vehicles and are of very low quality.By renting your favorite car, you no longer need to worry about your time and you can safely rent your favorite car for as long as you want.There are some people who do not want to face the traffic of Tehran and walk around the city safely, so there is no problem, you can rent a car with the driver to continue your journey safely.

WhatsApp Image 2020 10 22 at 10.32.43 13 300x204 - Car rental in Tehran

rentalcariran

Rental car Iran provides you with the best and highest quality cars. With your conditions, you can go to the rentalcariran site to choose the car you want (with the driver or the driver). So far, you have the switch of the car you want you have.

خوابگاه‌های دانشجویی در کشورهای دیگر چه امکاناتی دارند؟

خوابگاه‌های دانشجویی در کشورهای دیگر چه امکاناتی دارند؟

 

"خوابگاه" (dormitory) نوعی مکان اقامتی است که معمولاً برای اقامت گروه بزرگی از افراد مرتبط با هم یا هم صنف طراحی می‌شود. خوابگاه‌ها در دانشگاه‌ها، کالج‌ها، مدارس شبانه روزی رواج بیشتری دارند.

خوابگاه دانشجویی با مدیریت دانشگاه و برای اسکان دانشجویان کار می‌کند. دانشجویان متقاضی سکونت در خوابگاه، در طول تحصیل به صورت فردی یا گروهی، تمام یا بخشی از دوران تحصیلی خود را در خوابگاه می‌گذرانند. خوابگاه‌های دانشجویی برای اقامت دانشجویان در  پردیس دانشگاه یا در بیرون از محیط دانشگاه طراحی و ساخته می‌شوند. اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجویی می‌تواند انفرادی یا گروهی باشد. در این مقاله امکانات 7 خوابگاه کشورهای آسیایی را بررسی کرده ایم.

چین

زندگی در محوطه دانشگاه بسیار راحت و امن است. اکثر دانشجویان چینی به دلیل قیمت‌های مناسب و امکانات کامل تصمیم می‌گیرند که در خوابگاه‌ دانشگاه زندگی کنند. بیشتر دانشگاه‌های چین، برای دانشجویان خارجی خوابگاه دانشجویی بین‌المللی فراهم می‌کنند. معمولا برای دانشجویان خارجی اتاق‌های یک خواب، دو خواب و سه خواب وجود دارد. دانشجویان می‌توانند هر اتاقی را که مایل هستند، انتخاب کنند. بسیاری از خوابگاه‌ها امکانات مورد نیاز مانند دسترسی به اینترنت، تلویزیون، مبلمان، سرویس بهداشتی، تلفن و آشپزخانه را دارند. دانشگاه‌های شمال چین نیز در زمستان مجهز به سیستم گرمایشی هستند. قیمت دانشگاه‌های مختلف با توجه به امکانات آنها متفاوت است.

 

در خوابگاههای چین، چهار الی شش دانشجوی هم جنس با هم در یک اتاق زندگی می‌کنند. برق معمولا در تمام ساعات روز در دسترس است. ساعات خواب نیز ممکن است با قطع برق در یک زمان معین مثلا در نیمه شب اجرا شود. دانشجویان چینی که به زبان انگلیسی مسلط هستند می‌توانند با دیگر دانشجویان خارجی در یک خوابگاه زندگی کنند، تا به دانشجویان خارجی که هم اتاقی آنها هستند عادت‌های زندگی در کشور چین را بیاموزند و در فعالیت‌های دانشجویی با یکدیگر مشارکت کنند. خوابگاه‌های دانشجویان خارجی در چین مجهزتر است و تنها دو دانشجو می‌توانند در یک اتاق باشند.

هند

دانشگاه‌های هند سیاست‌های امنیتی را برای اطمینان ساکنین خوابگاه‌ تعیین کرده است. ساعت ورود و خروج برای هر خوابگاه تعیین شده است و در هر اتاق خواب نیز نوشته شده است. آشکارسازهای دود سالانه چک می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها خوب عمل می‌کنند. سیستم‌های ایمنی آتش نشانی حداقل یک بار در سال توسط پرسنل آتش نشانی مورد بررسی قرار می‌گیرند. امکانات خوابگاه‌های هند مناسب است اما بیشتر دانشجویان ترجیح می‌دهند تا برای خود خانه خصوصی اطراف دانشگاه اجاره کنند زیرا آنها مجهزتر هستند.

روسیه

دانشگاه‌های روسیه در سطح خوبی قرار دارند. در هر اتاق کابینت، سرویس بهداشتی و آشپزخانه موجود است. معمولا یک تا چهار نفر در هر اتاق زندگی می‌کنند. اتاق‌های دو تا سه نفره معمولا به دانشجویان کارشناسی داده می‌شوند. اتاق‌های دو نفره به دانشجویان کارشناسی ارشد داده می‌شود. امنیت دانشجویان برای دانشگاهای روسیه در اولویت قرار دارد. بسیاری از خوابگاه‌ها مجهز به دوربین مدار بسته هستند. معمولا دانشجویان برای ورود به خوابگاه باید کارت دانشجویی خود را نشان دهند. در برخی از خوابگاهها حتی اسکنر اثر انگشت در قسمت ورودی نیز تعبیه شده است.

 

هر ساختمان یک سیستم ایمنی آتش نشانی دارد. دانشگاههای روسیه برای کارکنان خود کلاس آموزش زبان انگلیسی برگزار می‌کنند تا برقراری ارتباط با دانشجویان خارجی آسان‌تر شود. هزینه‌های اقامت به جایی که دانشگاه در آن قرار دارد، نوع خوابگاه، تعداد دانشجویان یک اتاق و عوامل دیگر بستگی دارد. هزینه اقامت دانشجویان بورسیه نسبت به دیگر دانشجویان بسیار کمتر است. محوطه دانشگاه نیز دارای امکاناتی از جمله مغازه، کافه ، سالن‌های غذاخوری، داروخانه ، دفاتر بانک و استخر شنا، اتاق تناسب اندام و مراکز ورزشی و تفریحی است. تقریبا در تمام خوابگاه‌های روسیه مراکز ورزشی وجود دارند که دانش آموزان می‌توانند به صورت رایگان و یا هزینه بسیار پایین از این امکانات بهره مند شوند.

 لهستان

در "دانشگاه فناوری ورشو" (WUT) لهستان، 12 خوابگاه یک، دو و سه خوابه وجود دارد. باشگاه، استخر شنا، کتابخانه، اتاق تلویزیون، لباسشویی و آشپزخانه نیز موجود است. قیمت هر اتاق تقریبا ماهانه 100 یورو است. شورای صنفی دانشجویان مسئولیت اقامت تمام دانشجویان بین‌المللی را بر عهده دارد.

 

کره جنوبی

خوابگاه دانشجویان در دانشگاه ملی سئول کره جنوبی دارای 190 اتاق برای دانشجویان آقا و 103 اتاق برای دانشجویان خانم است. هر اتاق 13 متر عرض دارد و برای دو نفر مناسب است. هر دانشجو دارای یک تخت خواب، روتختی، میز، صندلی، کمد لباس، قفسه کتاب است. علاوه بر این هر اتاق یک دستگاه تهویه هوا، تلفن، سطل زباله دارد. سرویس بهداشتی دانشجویان مشترک است.

 

مرکز آموزش بهداشت در طبقه همکف قرار دارد و شبانه روز دایر است و دانشجویان می‌توانند از تمام امکانات آموزشی و بهداشتی بهره مند شوند.

ژاپن

در دانشگاه بین‌المللی ژاپن 300 اتاق خصوصی برای تمام دانشجویان وجود دارد. تمام این اتاق‌ها دارای حمام خصوصی، تخت خواب، میز و تلفن است. به دانشجویان ورودی سال اول، خوابگاه در محوطه دانشگاه داده می‌شود.

دانشجویان متاهل می‌توانند در قرعه کشی شرکت کنند تا در" آپارتمان‌های دانشجویان متاهل" (MSA) سکونت کنند. این آپارتمان‌ها بدون اثاثیه هستند و یک آشپزخانه و یک اتاق خواب دارند.

واحدهای آپارتمان‌های دانشجویان متاهل تنها در اختیار زوج‌هایی که به طور رسمی ازدواج کرده اند و فرزندی ندارند قرار می‌گیرد. با این حال، هر ساله تعداد کمی از واحدها به افرادی که دارای حداکثر 2 فرزند زیر 5 سال هستند، داده می‌شود.

 

در ساعت 11:30 – 13:30 در کافه تریا ناهار سرو می‌شود و آخرین سفارش هم در ساعت 13:15 پذیرفته می‌شود و در ساعت 17:30 – 20:00 نیز شام سرو می‌شود که آخرین سفارش در ساعت 19:45 پذیرفته می‌شود. "دستگاه فروش خودکار" (Vending machines) نیز در طبقه دوم کافه موجود است.

امکانات خوابگاه شامل سالن‌های بزرگ برای تجمع گروهی، سالن‌های کوچک برای جلسات مطالعه یا مکان استراحت است. یک اتاق بیلیارد و یک تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ در سالن موجود است.

هر یک از اتاق‌های خوابگاه اصلی دارای یک آشپزخانه مشترک است. دانشجویان می‌بایست پس از هر بار استفاده از آشپزخانه آنجا را تمیز کنند. این دانشگاه دارای یک سالن ورزشی کاملا مجهز است. دانشجویان می‌توانند در آنجا ورزش‌هایی مانند بسکتبال، والیبال، فوتبال، بدمینتون انجام دهند و از دستگاه‌های بدنسازی استفاده کنند.

ترکیه

دانشگاه‌های ترکیه نیز همانند مراکز آموزشی دیگر طوری طراحی شده اند که محیط آموزشی مناسبی را برای دانشجویان فراهم کنند. پذیرش و قرار دادن دانشجویان در خوابگاهها در ابتدای هر سال تحصیلی مطابق با ظرفیت و تقاضای موجود بررسی می‌شود. خوابگاه‌های کشور ترکیه به وسیله تفکیک جنسیت جدا می‌شوند و دارای اتاق دو نفره، تک‌نفره و چهار نفره هستند.

دانشگاه‌ها تمام امکانات مسکونی و نیازهای اساسی مانند یک یخچال کوچک، تخت خواب، تلفن، اینترنت رایگان، کمد، میز، صندلی، چراغ خواب را در اختیار دانشجو قرار می‌دهند.

اکثر خوابگاه ها دارای کافه تریاهای کوچک هستند که تا نیمه شب سرویس می‌دهند.

 

خوابگاهها برای رزرو اتاق در ابتدای هر سال تحصیلی و همچنین ماهانه مبالغی دریافت می‌کنند. قیمت متوسط هر اتاق بین 30 تا 300 دلار است که هر ماه باید پرداخت شود و این قیمت بسته به امکانات اتاق متغیر است.

در ادامه به امکانات "دانشگاه باغچه‌شهر"  (BAHÇEŞEHİR) یکی  از  دانشگاه‌های خصوصی ترکیه می‌پردازیم.

این دانشگاه در سال۱۹۹۶ توسط بنیاد آموزشی "باغچه شهر ـ اوغور" (Bahçeşehir- uğur) در استانبول تأسیس شد.

از امکانات این دانشگاه می‌توان به اینترنت رایگان، نظافت رایگان، سالن‌های بزرگ که دانشجویان می‌توانند در آنجا آشپزی کنند و تلویزیون تماشا کنند، سالن سینما با ظرفیت 35 نفر، پارکینگ، درمانگاه، آرایشگاه، گیم نت، اتاق مطالعه، کتابخانه، خشکشویی و استخر شنا و یک بوفه که سه وعده صبحانه، ناهار و شام در آنجا سرو می‌شود، اشاره کرد. تمام این امکانات به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز و در تمام ۷ روز هفته ارائه می‌شود.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید

از زمان اختراع ماشین تا به الان این وسیله نقلیه از با ارزش ترین اهداف دزدها هستند زیرا خیلی خوب فروخته می‌شود. با این تفاسیر کاملا طبیعی است که هنگام رفتن به مهمانی، رفتن به جلسه کاری مدام استرس این را داشته باشید که از پنجره ماشین را نگاه کنم که کسی به آن آسیب نزده باشد یا به سرقت نرود.
با وجود روی کار آمدن سیستم ایموبلایزر در ماشین های امروزه خیلی از سارقان پیشرفته شده اند و در سه سوت می‌توانند ماشین را روشن کنند از این رو نصب وسایل امنیتی چون دزدگیر خودرو ضروری است.
قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنیدردیاب خودرو بهتر است یا دزدگیر ماشین
مهم ترین تفاوت بین دزدگیر و ردیاب خودرو این است که با دست زدن به ماشین و تکان دادن آن آژیر دزدگیر فعال می‌شود و صدای وحشتناکی تولید می‌کند که باعث ترس و دلهره سارق می‌شود اما با نصب ردیاب خودرو به صورت مخفیانه امکان ردیابی آنلاین ماشین وجود دارد.

با وجود نصب دزدگیر خودرو و فعال شدن آژیر هنگام تکان دادن و دست زدن به درب ماشین امکان غیرفعال کردن دزدگیر وجود دارد در صورتی که دستگاه های ردیاب خودرو به صورت مخفیانه نصب می‌شوند و کسی بغیر از مالک خودرو از نصب این دستگاه مطلع نیست و به صورت آنلاین امکان پیدا کردن و موقعیت دقیق ماشین وجود دارد.

سرقت ماشین به معنای یک دردسر جدید و دوندگی به کلانتری هاست
قطعا با وجود این همه نوسان دلار در کشورمان حتی کسانی که از ماشین های ارزان قیمت چون پراید، پژو 206 بهره مند هستند به فکر حفظ امنیت ماشین خود هستند. برخی از صاحبان ماشین حتی از این وسیله نقلیه در اسنپ استفاده می کنند و امرار معاش خود را تامین می‌کنند، بنابراین قطعا سرقت ماشین یعنی اوج ناامیدی و دلهره را در بین مالکان خودرو در بر دارد.
قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید
سردرگمی هنگام خرید ابزارهای امنیتی خودرو به دلیل نداشتن اطلاعات کافی است
قطعا با خرید ماشین اولین چیزی که دوست و آشنا به شما می‌گوید این است که حتما برای ماشین قفل پدال یا قفل فرمان بخر و سریعتر دزدگیر خودرو برای ماشین نصب کن. اما واقعیت امر این است که این وسایل تنها باعث تاخیر در سرقت ماشین می‌شوند و امکان غیرفعال کردن آنها توسط سارقین وجود دارد. تنها وسیله ای که می‌تواند به شما کمک کند ردیاب خودرو است زیرا حتی با سرقت ماشین امکان پیدا کردن ماشین و موقعیت دقیق خودرو از طریق گوشی و سایت وجود دارد.
دزدگیر ماشین تنها یک وسیله برای پیشگیری از سرقت است
دزدگیر شامل قطعات سنسور، آژیر، یک گیرنده رادیویی برای کنترل بی سیم است. با نصب سنسورهای مختلف روی دربهای ماشین و اتصال آن به آژیر عملا با دست دادن، تکان دادن، وارد کردن ضربه یا فشار به ماشین آژیر فعال و صدای هشدار به صدا در می‌آید. قطعا دزدگیر خودرو تنها می‌تواند باعث ترس و دلهره در سارقان شود اما امکان غیرفعال کردن آن نیز وجود دارد زیرا سارق با فهمیدن نصب این دستگاه روی ماشین میتواند برق خودرو را قطع و دستگاه را غیرفعال کند.

 

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید
با خرید و نصب ردیاب خودرو از موقعیت ماشین خود در هرجایی از دنیا مطلع شوید
دستگاههای ردیاب خودرو با اینکه در برخی از شهرها هنوز جا نیفتاده است اما بعنوان یکی از بهترین وسایل امنیتی خودرو نامیده می‌شوند. شما با نصب ردیاب خودرو عملا کار سارقان را سخت می‌کنید زیرا بغیر از صاحب خودرو کسی نمی‌داند که روی ماشین ردیاب نصب شده است.
ویژگی های ردیاب خودرو
بارزترین ویژگی ردیاب خودرو پیدا کردن موقعیت ماشین است اما این دستگاه امکانات فوق العاده دیگری به همراه دارد که شامل موارد زیر است:
1. قابلیت مشاهده مسیرها، توفقات، حرکات ماشین
2. اطلاع از موقعیت ماشین به صورت آنلاین
3. قابلیت مشاهده میزان سوخت ماشین
4. امکان فعال کردن دکمه اضطراری SOS وجود دارد که با فعال شدن آن افراد میتوانند با فشردن دکمه اضطرای ردیاب درخواست کمک کنند.
5. امکان خاموش کردن خودرو با فرستادن پیامک
6. قابلیت شنود داخل کابین ماشین با نصب میکروفن
7. امکان مشاهده تصاویر داخل ماشین با نصب دوربین به ردیاب خودرو
8. قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی
ردیاب خودرو آهنربایی نسل جدیدی از جدیدترین ردیاب خودرو در دنیاست
با پیشرفت تکنولوژی در صنعت جی پی اس خودرو عملا شاهده تولید و عرضه جدیدترین ردیاب خودرو در بازار هستیم. ردیاب خودرو آهنربایی به دلیل قابلیت حمل، باتری و میکروفن داخلی توانسته است تقاضای خرید این دستگاه را افزایش دهد.

 

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنید
متاسفانه خیلی از افراد با پیش آمدن تصادفات، سرقت ماشین تازه به فکر این میفتند که وسایل امنیتی را روی ماشین نصب کنند. این یک اشتباه فاحش است که از طرف خیلی از ما رخ می‌دهد بنابراین شما جزو آن دسته افراد نباشید و همین الان امنیت ماشین را بالا ببرید و با گرفتن شماره تلفن های شرکت ما نسبت به خرید این دستگاه اقدام کنید.
سرمایه گذاری

خرید ردیاب خودرو یک هزینه اضافی نیست بلکه یک سرمایه گذاری طولانی مدت است که باعث می‌شود علاوه بر افزایش امنیت ماشین نسبت به پیدا کردن خودرو در هنگام سرقت ماشین به هیچ وجه دلهره نداشته باشید

قبل از اینکه پشیمان شوید نسبت به خرید ردیاب خودرو اقدام کنیدBNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان جی پی اس خودرو به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

WWW.BNBGATE.COM