گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

فروش گیت و دزدگیر فروشگاهی به صورت نقد اقساط در سراسر کشور با مشاوره رایگان 09120756194
گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

فروش گیت و دزدگیر فروشگاهی به صورت نقد اقساط در سراسر کشور با مشاوره رایگان 09120756194

آموزش مهارت های زندگی در خوابگاه از طریق آداب معاشرت

آموزش مهارت های زندگی در خوابگاه از طریق آداب معاشرت

در مقاله قبلی یاد گرفتیم که چگونه از طریق ارتباطات ماهرانه بتوانیم زندگی آرام و بی تنشی را در خوابگاه سپری کنیم.در مقاله پیش رو قصد داریم در رابطه با آداب معاشرت در خوابگاه صحبت کنیم و نحوه رفتار درست در خوابگاه و در کنار هم اتاقی هایمان را آموزش ببینیم.

زندگی در یک اتاق کوچک خوابگاه دانشجویی و کارمندی همراه با یک یا چند فرد کاملا غریبه کار آسانی نیست و مهارت های  خاصی لازم دارد. مهارت هایی که می تواند برای هر فردی به ویژه دانشجویان ساکن خوابگاه مفید باشند، عبارتند از:

مهارت خودآگاهی، همدلی، کنترل هیجان های منفی، کنترل استرس، حل مساله، تصمیم گیری، برقراری ارتباط موثر و ... . در کنار این مهارت آموختن برخی اصول اولیه آداب معاشرت با هم اتاقی یکی از ضروری ترین آموزش های یک دانشجوی ساکن خوابگاه است.

رفتار محترمانه و توام با ادب داشته باشید

در هر شرایطی مودب باشید و با احترام با طرف مقابل صحبت کنید. نیازی نیست که حتما با هم اتاقی خود دوست صمیمی شوید، فقط احترام بگذارید و ادب را رعایت کنید.

اطراف خود را تمیز نگه دارید

اگرچه ممکن است نظافت و پاکیزگی اتاق در زمانی که شما امتحان دارید و هزاران کار دیگر باقی مانده است بی اهمیت به نظر برسد، اما این اتاق تنها متعلق به شما نیست. بنابراین کثیف نمودن و بهم ریختن آن به نوعی گستاخی محسوب می شود. حتما لباس های کثیف خود را جهت شستشو در جای مخصوصی قرار دهید. وسایل اضافی و دور ریختنی را جمع آوری کنید، تخت خود را مرتب کنید. توجه داشته باشید که شما در یک اتاق زندگی می کنید و جمع و جور کردن یک اتاق وقت چندانی از شما نمی گیرد.

وقتی هم اتاقی شما به سکوت و آرامش نیاز دارد سکوت را رعایت کنید

به نیاز هم اتاقی خود توجه کنید. وقتی از شما تقاضایی دارد و شما خلاف آن را عمل می کنید رفتاری گستاخانه داشته اید. وقتی هم اتاقی شما مشغول مطالعه است و به سکوت احتیاج دارد مکالمه تلفنی خود را جای دیگری انجام دهید، اگر میخواهید موسیقی گوش دهید و او مایل نیست، با هدفن این کار را انجام دهید.

هرگز مزاحم هم اتاقی خود نشوید

خوابیدن مهم و کافی یکی از منابع مهم حفظ انرژی برای یک دانشجو است. پس اگر دیرتر به خوابگاه رسیده اید و هم اتاقی شما خواب است و یا در ساعات خواب شما مایل به بیدار ماندن هستید، به حقوق هم اتاقی خود احترام بگذارید و مزاحم خواب وی نشوید.

درباره نحوه ملاقات با دوستان منطقی باشید

البته ممکن است شما دوستان بسیار زیادی خارج از خوابگاه داشته باشید، اما به یاد داشته باشید این اتاق در انحصار شما به تنهایی نیست. اگر دوستتان می خواهد ساعات زیادی را در آنجا بماند، حتما از هم اتاقی خود اجازه بگیرید و از دوستتان بخواهید که رفتاری توام با ادب و احترام با هم اتاقی تان داشته باشد. در عوض شما نیز نسبت به میهمانان هم اتاقی خود مودب و خوش رو باشید.

هرگز اسرار هم اتاقی تان را فاش نکنید

اگر هم اتاقی شما رازی را با شما درمیان گذاشته و یا شما به صورت اتفاقی و به دلیل همجواری زیاد، با بعضی از اسرار محرمانه وی آشنا شده اید، هرگز آن را فاش نکنید. چرا که این عمل بسیار غیر اخلاقی است و در طول زندگی خودتان نیز احتمالا دچار آن خواهید شد.

به وسایل هم اتاقی خود آسیب نرسانید

تا جای امکان مراقب وسایل هم اتاقی خود باشید و در صورتی که چیزی را شکستید و یا آسیبی به وسیله ای زدید معذرت خواهی کرده و خسارت وارده را جبران کنید. به روی خود نیاوردن و انکار کردن مساله می تواند موجب تعارض شود.

هرگز هم اتاقی خود را دست نیندازید و تحقیر نکنید

شوخی با رعایت ادب و به طور مختصر، قابل قبول است، بخصوص وقتی بین دو دوست باشد. اما عقایدتان را درباره کارها و یا رفتارهای متناقض هم اتاقی تان برای خودتان نگه دارید. شوخی کردن با فرهنگ، لهجه، چهره و اعتقادات دیگران دور از اخلاق است.بنابراین تلاش کنید که هم اتاقی خوبی باشید. درک احساسات طرف مقابل می تواند همه چیز را در اتاق کوچک خوابگاه خوش آهنگ و موزون سازد.

هرگز کاری را که موجب ناخشنودی هم اتاقی تان می شود انجام ندهید

گاهی ممکن است مایل باشید برخی عادت های آزاد دهنده هم اتاقی خود را به دوستان صمیمی تر خود بگویید. اما هرگز این کار را نکنید. اگر این گفته ها به گوش هم اتاقی شما برسد قطعا موجب آزردگی، عصبانیت و کینه توزی خواهد شد. اگر مساله ای با وی دارید، با خودش به طورمستقیم صحبت کنید. اگرچه این راهکار ساده ای نیست اما رفتاری به مراتب پخته تر و موثرتر از غیبت کردن است.

منبع: مجله سلام خوابگاه

سایت خوابگاه یار اولین مرجع بزرگ خوابگاه ها و هاستل های سراسر ایران، بهترین مکان برای دیده شدن خوابگاه های شماست. در ضمن دانشجویان و کارمندانی که نیاز به اقامت در این مکان ها دارند از طریق سامانه ما می تواند در جریان  امکانات و قیمت  اجاره خوابگاه ها قرار گیرند و با مقایسه خوابگاه های مختلف بهترین آنها را متناسب با شرایط خود برگزینند.

گیت فروشگاهی ضد سرقت و بوتیک زنانه(لباس زنانه فروشی)

یکی از آسیب پذیر ترین مغازه ها از لحاظ سرقت ، مغازه لباس زنانه فروشی است به دلایل زیر:

1- لباسها نسبتا کوچک هستند .

2- معمولا خریدار ها ، چند نفری برای خرید مراجعه می کنند .

3- خریدار ها معمولا مدت زمان زیادی در مغازه برای خرید هستند .

4- خریداران معمولا لباسهای زیادی را پرو یا می بینند .

5-  مغازه ها در عصر ها معمولا بسیار شلوغ است .

6-  به علت مسایل فرهنگی و دینی

این موارد بالا بخشی از دلایل امار سرقت  بالا در فروشگاه های زنانه فروشی است برای همین این صنف از خرید دزدگیر لباسبسیار استقبال می کنند . و بیشتر آنها دارای گیت ضد سرقت می باشند .

حال به واقعیتهای داستان واری در مورد سرقت اشاره می کنیم  که شاید برای شما جالب باشد و یا آن را تجربه کرده باشید.

تصورکنید که صاحب مغازه در آخرماه است و اجاره مغازه خود را در حال جمع و جور کردن است که آن را پرداخت کنند و مغازه اش شلوغ است ودر حال فروش است و پیش خودش فکر می کند که اجاره مغازه در حال جور شدن است ولی بعد از چند لحظه متوجه می شود لباسی از فروشگاه به سرقت رفته است (بعد از این لحظه شما به علت عصبانیتی که دارید در امر فروش هم زیاد موفق نیستید ) یعنی از سرمایه ایشان مبلغی کسر شده است ( مبلغ لباس به اضافه سود فروش آن ) یعنی اگر ایشان بخواهد برای خرید برود باید همان مبلغ را تامین کند حال فکر کنید در یک ماه چند بار همچین اتفاقی برای یک فروشگاه روی دهد آیا این فروشگاه سود آوری خود را از دست نمی دهد ؟ ایشان باید دوباره سرمایه در آن کسب و کار تزریق کنند . برای ادامه حیات مغازه خود .

حال به صورت دیگر این مسئله می پردازیم فرض کنیم شما یک یا چند مغازه دارید که لباس زنانه می فروشید که به علت مشغله کاری  بالا زیاد نمی توانید خیلی در مغازه باشید یک یا چند فروشنده دارید . معمولا در پایان روز یا چند روز یک بار آمار مغازه را گرفته و با فروش مقایسه می کنید در هر بار متوجه اختلاف بین آمار و موجودی واقعی هستید یعنی متوجه می شوید  از شما سرقت می شود اگر به این موضوع بی تفاوت باشید صد در صد این درصد سرقت از شما افزایش خواهد یافت اگر درصدی از ضرر و زیان خود را پای فروشنده حساب کنید آنها شاید ناراحت شوند و آن انگیزه و انرژی همیشگی را برای کار شما نگذارند و اگر همه ضرر و زیان را پای آنها بگذارید حتما نسبت به کار  دل سرد و بی تفاوت خواهند شد پس باعث می شود فروش مغازه شما پایین بیاید و باز هم باعث ضرر و زیان شما می شود و بعد همین پرسنل از شما می خواهند که تعداد فروشندگان را برای کنترل بیشتر زیاد کنید یا از وسایلی را برای مغازه تهیه کنید که به آنها کمک کند برای کنترل بیشتر و بهتر مغازه در این صورت اولین گزینه که به ذهن این عزیزان می آید دوربین مدار بسته می باشد دوربین مفید است کارایی دارد ولی چاره اصلی کار نیست چون  شما معمولا بعد سرقت متوجه آن  می شوید که به احتمال زیاد آن شخص اولین بار بود به مغازه شما امده بود و احتمالا دیگر به مغازه شما نخواهد آمد ( ولی اگر برای کنترل پرسنل خود می خواهید کاربردی تر و مفیدتر می باشد ) .

گیت ضد سرقت فروشگاهی مفیدترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای پایین آوردن سرقت می باشد البته باید در نظر داشته باشید که باید به همه لباس ها و محصولات تگ ضد سرقت فروشگاهی در جای مناسب نصب شود وقتی لباسی از بیندزد گیر فروشگاهی رد می شود آن دستگاه شروع به آلارم می کند و فروشندگان یا صاحبان مغازه متوجه سرقت یا اشتباه خود می شوند ( اشتباه مانند جدا نکردن تگ از روی لباس مورد نظر) و دقیقا در حین انجام اتفاق متوجه می شوید در این حالت سریعا می توانید پیشگیری کرد  . و این وسیله باعث آسودگی خیال شما و پرسنل شما می شود چون یار شما می باشد برای حفظ و حفاظت از سرمایه و لباسها شما 

rentalcariran

Introducing rentalcariran

Rent a car without driver The largest car rental service in Tehran by providing your car that you need and providing you with the most affordable prices, In groups of cheap Iranian cars luxury cars and sports cars that are divided into two categories of Iranian cars that the hire price is so cheap and foreign cars that the price of renting is a little expensive in Iran.

For rent a car must be at least 19 years old and up to 70 years old and you must have driving licence that is credible from the Islamic Republic of Iran or having an international certificate. If you need international certification, you can contact the car rental company and apply for it and provide documentation. Receive your international driving license after a few days.

IRANRENTALCAR
IRANRENTALCAR

You can not rent to another person when you rent a car from the car rental company when you rent it assign a rented vehicle, except with the company’s integrity and necessary Hourly car and car hire, weekly car hire and monthly car hire with specific terms and conditions.

Why rent a car: Renting a unique car is the right choice for many companies around the world which brings it not only in significant cost savings But the administrative effort is subtracted and risk reduction at the risk of resale value, Costs of repair and protection and patterns of use.

 The cars of rentalcariran Company are magnificent and you can rent a car suitable for excellent iranian and foreign Provide for you and your family with sweet memories. With the detailed fleet of the finest, the world’s most prestigious cars such as Mercedes-Benz,BMW, Toyota, Kia and Hyundai and renting a variety of Iranian cars with our exceptional cars and our superb superior services, You can also experience travel in luxury style. Car rent in Tehran and car in all of our iranian cities, Car rents are for you on a daily, weekly, monthly and yearly basis.Car hire in Tehran with your request either online or in car rental

You can book face-to-face at the office of the company in the Tehran. Car rental company knows the time is great for you, dear customers So, rent your car at home or website at your request, you will be finished by the experienced staff of the company. A few tips about renting a car without a driver

۴۰ درصد از دانشجویان در خوابگاه ها اسکان دارند

۴۰ درصد از دانشجویان در خوابگاه ها اسکان دارند

جام جم آنلاین: معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشورگفت: تنها ۴۰ درصد از دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه های سراسر کشوراسکان دارند.

 

 به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ،محمود ملاباشی در حاشیه مراسم افتتاح خوابگاه  دانشجویی پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان اظهار داشت: از جمعیت ۵۵۰ هزار نفر دانشجوی دولتی و روزانه،  ۲۳۰ هزار دانشجو را توانسته ایم در خوابگاه ها اسکان دهیم.

 

وی با اشاره به درخواست بیش از این تعداد برای استفاده از خوابگاه های دانشجویی افزود: با توجه به هدفمند شدن یارانه ها و قانون برون سپاری، که باید خدمات دانشجویی به بیرون دانشگاه سپرده شود، سعی می شود از بخش خصوصی برای رفع نیازهای دانشجویی استفاده شود.

 

ملا باشی با قدردانی از خیرین در ساخت خوابگاه ها تاکیدکرد: ساخت هر خوابگاه برای اسکان و تامین امنیت و رفاه دانشجویان گام مهمی در ارتقاء سطح علمی و تحصیلی دانشجویان است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود میزان اعتبارات در نظر گرفته شده برای خوابگاه ها را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برشمرد و تصریح کرد: شاید بتوان حدود ۷۰ هزار نفر را در  خوابگاه های جدید اسکان دهیم.

 

رییس سازمان امور دانشجویان کشور، هدف از تشکیل این سازمان را تجمیع خدمات رفاهی برای ارائه هر چه بهتر به دانشجویان ذکر کرد و افزود: این سازمان که به تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است از سه معاونت دانشجویان داخل، دانشجویان خارج از کشور و پشتیبانی و خدمات تشکیل شده است.

گیت فروشگاهی ضد سرقت و بوتیک زنانه

گیت فروشگاهی ضد سرقت و بوتیک زنانه

یکی از آسیب پذیر ترین مغازه ها از لحاظ سرقت ، مغازه لباس زنانه فروشی است به دلایل زیر:

1- لباسها نسبتا کوچک هستند .

2- معمولا خریدار ها ، چند نفری برای خرید مراجعه می کنند .

3- خریدار ها معمولا مدت زمان زیادی در مغازه برای خرید هستند .

4- خریداران معمولا لباسهای زیادی را پرو یا می بینند .

5-  مغازه ها در عصر ها معمولا بسیار شلوغ است .

6-  به علت مسایل فرهنگی و دینی

این موارد بالا بخشی از دلایل امار سرقت  بالا در فروشگاه های زنانه فروشی است برای همین این صنف از خرید دزدگیر لباسبسیار استقبال می کنند . و بیشتر آنها دارای گیت ضد سرقت می باشند .

حال به واقعیتهای داستان واری در مورد سرقت اشاره می کنیم  که شاید برای شما جالب باشد و یا آن را تجربه کرده باشید.

تصورکنید که صاحب مغازه در آخرماه است و اجاره مغازه خود را در حال جمع و جور کردن است که آن را پرداخت کنند و مغازه اش شلوغ است ودر حال فروش است و پیش خودش فکر می کند که اجاره مغازه در حال جور شدن است ولی بعد از چند لحظه متوجه می شود لباسی از فروشگاه به سرقت رفته است (بعد از این لحظه شما به علت عصبانیتی که دارید در امر فروش هم زیاد موفق نیستید ) یعنی از سرمایه ایشان مبلغی کسر شده است ( مبلغ لباس به اضافه سود فروش آن ) یعنی اگر ایشان بخواهد برای خرید برود باید همان مبلغ را تامین کند حال فکر کنید در یک ماه چند بار همچین اتفاقی برای یک فروشگاه روی دهد آیا این فروشگاه سود آوری خود را از دست نمی دهد ؟ ایشان باید دوباره سرمایه در آن کسب و کار تزریق کنند . برای ادامه حیات مغازه خود .

حال به صورت دیگر این مسئله می پردازیم فرض کنیم شما یک یا چند مغازه دارید که لباس زنانه می فروشید که به علت مشغله کاری  بالا زیاد نمی توانید خیلی در مغازه باشید یک یا چند فروشنده دارید . معمولا در پایان روز یا چند روز یک بار آمار مغازه را گرفته و با فروش مقایسه می کنید در هر بار متوجه اختلاف بین آمار و موجودی واقعی هستید یعنی متوجه می شوید  از شما سرقت می شود اگر به این موضوع بی تفاوت باشید صد در صد این درصد سرقت از شما افزایش خواهد یافت اگر درصدی از ضرر و زیان خود را پای فروشنده حساب کنید آنها شاید ناراحت شوند و آن انگیزه و انرژی همیشگی را برای کار شما نگذارند و اگر همه ضرر و زیان را پای آنها بگذارید حتما نسبت به کار  دل سرد و بی تفاوت خواهند شد پس باعث می شود فروش مغازه شما پایین بیاید و باز هم باعث ضرر و زیان شما می شود و بعد همین پرسنل از شما می خواهند که تعداد فروشندگان را برای کنترل بیشتر زیاد کنید یا از وسایلی را برای مغازه تهیه کنید که به آنها کمک کند برای کنترل بیشتر و بهتر مغازه در این صورت اولین گزینه که به ذهن این عزیزان می آید دوربین مدار بسته می باشد دوربین مفید است کارایی دارد ولی چاره اصلی کار نیست چون  شما معمولا بعد سرقت متوجه آن  می شوید که به احتمال زیاد آن شخص اولین بار بود به مغازه شما امده بود و احتمالا دیگر به مغازه شما نخواهد آمد ( ولی اگر برای کنترل پرسنل خود می خواهید کاربردی تر و مفیدتر می باشد ) .

گیت ضد سرقت فروشگاهی مفیدترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای پایین آوردن سرقت می باشد البته باید در نظر داشته باشید که باید به همه لباس ها و محصولات تگ ضد سرقت فروشگاهی در جای مناسب نصب شود وقتی لباسی از بیندزد گیر فروشگاهی رد می شود آن دستگاه شروع به آلارم می کند و فروشندگان یا صاحبان مغازه متوجه سرقت یا اشتباه خود می شوند ( اشتباه مانند جدا نکردن تگ از روی لباس مورد نظر) و دقیقا در حین انجام اتفاق متوجه می شوید در این حالت سریعا می توانید پیشگیری کرد  . و این وسیله باعث آسودگی خیال شما و پرسنل شما می شود چون یار شما می باشد برای حفظ و حفاظت از سرمایه و لباسها شما