The three countries of Germany, France and the United Kingdom have officially announced the launch of a special European financial channel with Iran.
According to Tabnak, according to ISNA, Germany and France announce the launch of a special financial channel with Iran by announcing a joint statement.
The statement details : Britain and France are continuing their commitment to maintain a nuclear accord endorsed by the United Nations Security Council (UN Security Council), formally announcing the launch of an InTax (Trade Facilitation Instrument) initiative.
Several European countries have set up a special financial channel with Iran to facilitate trade with Iran after the resumption of US sanctions against Iran, which will be deployed in France and chaired by a large German banker.
German Minister of Foreign Affairs Heiko Maas, after meeting with his French and British counterparts in Bucharest, the Romanian capital, told reporters on this mechanism, “It clearly indicates that we are moving in a united and resolute way within the union.” Europe, even if others have a different perspective.
The mechanism, the new name for Intex, is a trademark protection tool, is registered in France and will be led by Friedrich 69, a prominent German banker and former chairman of the Commerce Bank.
The three European countries, France, Britain and Germany, are shareholders and hope that other European countries will join it afterwards.
However, a senior German government official said on Thursday that it was not expected that other European countries (other than France, Germany and Britain) would soon join the special European financial mechanism with Iran, called the SPV.
According to the report, the European Union has been working to prepare this mechanism for long time. Rob Mali, former Middle East director at the NSC and member of the think tank of the International Crisis Group, believes the channel’s economic impact will be low.
Following the announcement of the creation of the Instex by the UK, France and Germany, the US embassy in Berlin has announced that it is seeking further details on the mechanism, and this European action has no effect on Washington’s policy to exert maximum pressure on Tehran.
Rentalcariran hope for good relationship between iran and countries all over the world. All customers that rent car from us be sure we will prepare all of financial aspects that prevent every problems for them.
When you want rent a car don’t need transfer any money, just send your picture of your pass and ticket then we will prepare your car every where that you would like to got that.
We are trying to open a channel for our customers to use your visa card and master card in Iran and open credit for using of that for discount and promotions.
We also can open an account for our customer in our CRM (customer relationship management) system for them that join our customer club and use discount and promotions for reservation.
Also we will start booking system for renting car and reserving hostle.also you can rent a car so cheap with excellent services.
رقابت در بازار امروز، دیگر برای کیفیت نیست زیرا که تنوع محصولات و خدمات باکیفیت نیز به اندازه محصولات و خدمات نامرغوب زیاد شده است. همین عامل باعث شده است که مشتریان به آسانی محصولات جدید را امتحان نکنند.
از طرف دیگر دغدغه کسبوکارهای امروز دیگر فروش نیست، بلکه ترغیب مشتریان به استفاده و امتحان کردن است. همینکه افراد بیشتری محصولات و خدمات ما را امتحان کنند و با ما آشنا شوند، خود نیز میتواند موفقیت بزرگی در مقایسه با رقیبان باشد.
در این مقاله به این موضوع پرداختهایم که چگونه میتوانیم با روشهای کمهزینه و براساس کارکرد مغز انسان، افراد بیشتری را به سمت امتحان و انتخاب محصولات ترغیب کنیم.
اغلب ما انسانها مغز را به عنوان بخش منطقی خود میشناسیم. همچنین اعتقاد داریم که تصمیمهایی که مغز ما میگیرد از روی استدلال و منطق است؛ اما تحقیقات نشان میدهد که مغز انسان در بیشتر موارد تصمیمهای منطقی نمیگیرد.
یکی از موقعیتهایی که مغز شدیداً در هنگام تصمیمگیری در آن دچار بیمنطقی میشود، هنگام خرید است. ما در زمان خرید کاملاً احساسی تصمیمگیری میکنیم و دلایل منطقی را بعداً برای توجیه تصمیمی که گرفتهایم، میسازیم و خود را قانع میکنیم.
اکنون ما نیز در فروش و کسبوکارمان میتوانیم از این خاصیت مغز استفاده کنیم و شرایطی را برای تصمیمگیری آسانتر مغز فراهم کنیم و در نتیجه فروشمان را افزایش دهیم.
تحقیقات نشان میدهد که بالاترین میزان تصمیمهای احساسی مغز در هنگام خرید، متعلق به زمانهایی است که با کالاهایی رایگان یا هدیههایی که قیمت آنها صفر است، مواجه میشویم.
برای درک بهتر این موضوع بهتر است موقعیتهای زیر را که احتمالا برای همه ما پیشآمده است، به خود یادآوری کنیم:
زمانی را که در یک نمایشگاه قدم میزدیم و کلی هدایای تبلیغاتی بهدردنخورد مانند جاکلیدی و بروشور را جمعآوری کردیم و پس از مدتی آنها را بدون اینکه از آنها کمترین استفادهای بکنیم، دورریختهایم.
یا وقتی در مهمانی بودیم و بعد از پرخوریهای فراوان و درحالی که دیگر معدهمان ذرهای جا نداشته است، وقتی با ظرف ژله قرمز رنگ روی میز مواجه شدهایم کنترل خود را از دست دادهایم و آن ژلهها را نیز خوردهایم، البته تمام شب را نتوانستیم خواب راحتی داشته باشیم و احساس پشیمانی کردهایم.
همه اینها درحالی است که اگر قرار بود برای آن جاکلیدیهای تبلیغاتی یا آن ژله اضافه حتی مبلغ کوچکی را بپردازیم، محال بود که آنها را خریداری کنیم. در موقیتهای فوق تنها بهاین دلیل که رایگان بوده است، نتوانستیم خود را کنترل کنیم و تسلیم آنها شدهایم.
بیایید این مورد را بهصورت عملی روی خودمان امتحان کنیم.
موقعیت اول
فرض کنید که جلسه مهمی دارید و لباس رسمی نیز به تن دارید و البته کمی دیرتان شده است. در پیادهرو جلوی محل قرار، یک فرد دستفروش خودکارهای خیلی خوبی را با ۴۰ درصد تخفیف میفروشد.
آیا توقف میکنید تا به حرفهای آن دستفروش گوش دهید و آن خودکار را با آن تخفیف ویژهاش خریداری کنید؟
موقعیت دوم
در اینجا دوباره فرض کنید که موقعیت قبل را دارید، یعنی کمی دیرتان شده است و با لباس رسمی در حال رفتن به محل قرار هستید. در اینجا یک شرکت برای معرفی محصولاتش ۳۰ متر شیلنگ آب را به شما به رایگان میدهد.
آیا در اینجا توقف میکنید و آن ۳۰ متر شیلنگ آب رایگان را دریافت میکنید؟
نتایج آزمون واقعی
ما این تست را روی تعدادی افراد انجام دادیم و نتایج به شرح زیر بود:
تهیه خودکار با ۴۰ درصد تخفیف: 22 درصد
تهیه شیلنگ آب رایگان: ۷۸ درصد
5 تکنیک برای جذب مشتری
در ادامه ۵ تکنیک را میگوییم که براساس همین خاصیت مغز طراحی شدهاند و استفاده درست از آنها میتواند بسیار در افزایش فروش و ترغیب بیشتر مشتریان به استفاده از محصولات و خدمات ما موثر باشد.
1.رایگان شروع کنید
در این حالت میتوانید محصولات و خدماتی را برای اولین بار و یا محدوده خاصی به مخاطبان خود رایگان ارائه دهید و امکانات پیشرفتهتری را در ازای دریافت هزینه به مشتری ارائه دهید. این حالت بسیار موثر است در معرفی محصول و شناختن ان توسط مشتری
2.رایگان هدیه دهید
در این حالت میتوانید به افراد در ازای خرید یک محصول، محصول دیگری را هدیه دهید. یا اینکه به ازای استفاده از تعدادی از خدمات، از یک هدیه برخوردار شوند یا در برخی از مناسبتها هدایایی روی محصولات خود ارائه دهید. با این کار هم محصولتان بهتر دیده میشود و هم مشتری را ترغیب به خرید میکنید.
3.خدمات رایگان دهید
در این حالت خدمات جانبی محصولات خود یا بخشی از آنها را میتوانید هدیه دهید. یا اینکه از خدماتی مانند حمل و نقل رایگان، تعمیرات و … استفاده کنید. از وسایل یا امکاناتی استفاده کنید که شاید برای شما ارزش مالی زیادی نداشته باشد اما برای مشتری مهم است و باعث شود مشتری بیشتر به محصولات توجه کند
4.رایگانهای شرطی دهید
در این حالت اگر افراد به شروط شما عمل کنند هدیهای را دریافت میکنند. مثلا میتوانید برای دریافت ارسال رایگان شرط سقف خرید قرار دهید یا تعداد خرید در هر ماه را مبنای دریافت یک هدیه قرار دهید یا اینکه به ازای معرفی هر مشتری یک هدیه دریافت میکنند یا تخفیف بیشتری میگیرند
5.رایگانهای اضافی دهید
این مورد یکی از حالتهایی است که هیچ شرط یا پیشنیازی در آن وجود ندارد و همچنین از قبل به مخاطب برای دریافت هدیه وعدهای داده نشده است.
این نوع هدایا میتواند به شدت در ایجاد حس خوب و افزایش وفاداری مشتریان موثر باشند. و باعث میشود تا تا مدتی ان خرید خود را به یاد داشته باشند و ان محصول را برای خرید به افراد نزدیکشان پیشنهاد دهند.
آشنایی با این تکنیکها میتواند هم استفاده مثبت داشته باشد و هم کارکردی منفی؛ اما فراموش نکنید که در بازار امروز تنها کسبوکارهایی پایدار هستند که میخواهند به مشتریان خود کمک کنند و مشکلاتشان را حل کنند.
پس تلاش کنید از این تکنیکها در جهت خدمتدهی بهتر به مشتری و همچنین کمک به تصمیمگیری آسانتر او برای انتخاب بهترین گزینه مدنظر استفاده کنید.
شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.
www.bnbgate.com
Many people still think that renting a car is only for the rich; Who can pay high costs. The truth is that for years car rental has become a smart choice to save money. Because the price of renting a car is much more reasonable than the high cost of buying a car. Car rental is a choice that many sections of society have made to pay less, have more comfort and more comfortable imaginations. Join us to explore the benefits of renting a car, realizing that renting a car not only does not mean paying more, but also saves money.
Car rental is a smart choice
A personal car is available at all times, but a rental car is not … this is the excuse of many people to oppose car rental … so, let’s move on to other benefits of renting a car as well as being affordable. Proof of car rental, prove this justification …
Car rental is an economical choice
Buying a car is one of the most expensive things you can do in your life. After paying the high price of buying a car, your car is getting more and more worn every day. This is while you really do not need a personal car 24 hours a day, every day !!
The truth is that most of the time our personal cars are being depreciated in the unused parking corner. In addition, we incur a large amount each year for the depreciation of the personal car. In addition to car depreciation costs, consider the staggering costs associated with insurance, taxes, monthly services, and so on.
Now you will realize that renting a car is a smart and economical choice. Because by renting a car, you only pay for it when you need a car. By renting a car, you do not have to incur exorbitant costs when you do not need a personal car.
Rent a car and get the latest models of cars!
When you have a personal car, you will be limited to one car model for years. Apart from being worn out !! Because many people do not have the ability to buy a new car every year …
But when you use car rental services, not only do cars always drive zero kilometers and regularly; You are not limited to one car model. You always have a variety of cars and the latest models available and you will enjoy driving at any time.
Car rental is the best option for pre-arranged trips
It has happened to you many times that you have faced a predetermined journey. In this case, if you are not far from your destination, neither the train nor the plane will work for you … But, car rental service is the best option for such trips.
Easily and completely online in the shortest possible time, rent the car you want for as many days as you want and get ready for your trip with a car of zero kilometers and perfectly tidy.