گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

فروش گیت و دزدگیر فروشگاهی به صورت نقد اقساط در سراسر کشور با مشاوره رایگان 09120756194

گیت فروشگاهی|دزدگیر پوشاک|دزدگیر فروشگاهی|مشاوره رایگان09120756194

فروش گیت و دزدگیر فروشگاهی به صورت نقد اقساط در سراسر کشور با مشاوره رایگان 09120756194

A special channel for Iran and Europe was launched

The three countries of Germany, France and the United Kingdom have officially announced the launch of a special European financial channel with Iran.

According to Tabnak, according to ISNA, Germany and France announce the launch of a special financial channel with Iran by announcing a joint statement.

The statement details : Britain and France are continuing their commitment to maintain a nuclear accord endorsed by the United Nations Security Council (UN Security Council), formally announcing the launch of an InTax (Trade Facilitation Instrument) initiative.

Several European countries have set up a special financial channel with Iran to facilitate trade with Iran after the resumption of US sanctions against Iran, which will be deployed in France and chaired by a large German banker.

German Minister of Foreign Affairs Heiko Maas, after meeting with his French and British counterparts in Bucharest, the Romanian capital, told reporters on this mechanism, “It clearly indicates that we are moving in a united and resolute way within the union.” Europe, even if others have a different perspective.

The mechanism, the new name for Intex, is a trademark protection tool, is registered in France and will be led by Friedrich 69, a prominent German banker and former chairman of the Commerce Bank.

The three European countries, France, Britain and Germany, are shareholders and hope that other European countries will join it afterwards.

However, a senior German government official said on Thursday that it was not expected that other European countries (other than France, Germany and Britain) would soon join the special European financial mechanism with Iran, called the SPV.

According to the report, the European Union has  been working to prepare this mechanism for long time. Rob Mali, former Middle East director at the NSC and member of the think tank of the International Crisis Group, believes the channel’s economic impact will be low.

Following the announcement of the creation of the Instex by the UK, France and Germany, the US embassy in Berlin has announced that it is seeking further details on the mechanism, and this European action has no effect on Washington’s policy to exert maximum pressure on Tehran.

Rentalcariran hope for good relationship between iran and countries all over the world. All customers that rent car from us be sure we will prepare all of financial aspects that prevent every problems for them.

When you want rent a car don’t need transfer any money, just send your picture of your pass and ticket then we will prepare your car every where that you would like to got that.

We are trying to open a channel for our customers to use your visa card and master card in Iran and  open  credit for using of that for discount and promotions.

2719839 1024x1024 - A special channel for Iran and Europe was launched
Iran and Europe special finance channel

We also can open an account for our customer in our CRM (customer relationship management) system for them that join our customer club and use discount and promotions for reservation.

Also we will start booking system for renting car and reserving hostle.also you can rent a car so cheap with excellent services.

قوانین نانوشته زندگی خوابگاهی

 از شلوغی این روزهای خوابگاه‌ها که بگذریم، دانشجویان خوابگاهی بالاخص جدیدالورودها نباید فراموش کنند که زندگی در هر جایی قواعد خاص خودش را دارد؛ قواعدی که بعضا از سوی مسئولان آموزش عالی در قالب آیین‌نامه خوابگاه‌های دانشجویی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده یا جزء قواعد نانوشته‌ای هستند که مسئولان خوابگاهی و خود دانشجویان آنها را ایجاد کرده‌اند و بالطبع برای زندگی راحت‌تر در این فضا باید آنها را مدنظر قرار داد.

چگونگی تردد در خوابگاه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرهیختگان، خوابگاه‌ها از ساعت‌هایی که از سوی مسئولان آموزش عالی مشخص شده، دیگر اجازه ورود و خروج به دانشجویان را نمی‌دهند، هرچند این ساعت‌ها برای دانشجویان دختر و پسر متفاوت است اما کلیت این قانون برای همه دانشجویان یکسان است. به عبارت دیگر در خوابگاه‌های پسران اجازه تردد از ساعت 6 تا 24 و برای خوابگاه‌های دختران این ساعت از 6 تا 22 تعیین شده است. با این حال ورود و خروج دانشجویان خوابگاه در ساعت مجاز نیز تنها با ارائه کارت شناسایی و تایید انتظامات امکان‌پذیر است. همچنین حداکثر به مدت نیم‌ساعت بعد از پایان ساعت مجاز تردد در خوابگاه‌های دخترانه، به‌عنوان بازه تاخیر در نظر گرفته می‌شود. اسامی دانشجویانی که در این محدوده قصد ورود به خوابگاه را دارند توسط انتظامات ثبت می‌شود و در اختیار امور دختران اداره قرار می‌گیرد و دانشجویان دختری که همراه با یکی از بستگان درجه اول خود شامل پدر، مادر، برادر، خواهر و همسر هستند، حداکثر تا ساعت 23 مجاز به ورود به خوابگاه خواهند بود.

قوانین ورود به خوابگاه در ساعات غیرمجاز

ورود به خوابگاه در ساعات 22 تا 6 صبح روز بعد در خوابگاه‌های دخترانه و در ساعات 24 تـا 6 صبح روز بعد برای خوابگاه‌های پسرانه غیرمجاز محسوب می‌شود. با این حال قطعا در طول تحصیل برای هر دانشجویی ممکن است اتفاقی بیفتد که مجبور باشد در ساعت‌های غیرمجاز وارد خوابگاه شوند؛ در این صورت دانشجو باید قبلا دیر رسیدن خود را از طریقی به اطلاع مسئول خوابگاه برساند. مسئول خوابگاه موظف است در صورت قانع کننده بودن دلیل دانشجو، موضوع را به انتظامات اعلام کرده و انتظامات نیز موظف است با اخذ امضای مسئول خوابگاه، برای ثبت در بایگانی، اجازه ورود دانشجو را بدهد. با این حال دانشجو در صورت بازگشت از سفر می‌تواند با نشان دادن ته‌برگ بلیت خود به انتظامات و بدون نیاز به هماهنگی مسئول خوابگاه وارد شود. در صورتی که دانشجویی نتواند مسئول خوابگاه را از دیر رسیدن خود مطلع کند، انتظامات باید در خوابگاه را برای دانشجو باز و کارت دانشجویی او را اخذ کرده، گزارشی تنظیم و کارت را بـه گزارش پیوست کند و در اولین وقت اداری، آن را به اداره امور خوابگاه‌ها تحویل دهد.

چطور میزبان دانشجویان خوابگاهی شویم؟

برای میزبان شدن در وهله اول میزبان خود باید ساکن خوابگاهی باشد که فرد میهمان درخواست اقامت در آن را دارد و در مرحله دوم، حضور میزبان در مقابل در خوابگاه و ارائه کارت شناسایی به انتظامات الزامی است. در حقیقت انتظامات موظف است با رویت کارت‌دانشجویی میزبان، پس از ثبت اطلاعات در سامانه مدیریت امور دانشجویی کارت را تحویل داده و دیگر نیازی به نگهداری کارت میزبان در انتظامات نخواهد بود. این بخش از آیین‌نامه دارای تبصره‌ای است که طی آن کارت میهمان تا خروج وی در انتظامات باقی خواهد ماند.

خود را برای رویارویی با هر نوع سلیقه آماده کنید

خوابگاه نه خانه است و نه هتل که بتوان در آن آزادانه زندگی کرد و به اصطلاح هر کس ساز خودش را می‌زند، چراکه در بهترین حالت در اتاق شما یک نفر دیگر و در بدترین حالت نیز بیش از چهار نفر زندگی می‌کنند؛ افرادی که به احتمال زیاد تا پیش از زندگی در خوابگاه آنها را برای یک‌بار نیز ندیده‌اید و همین مساله باعث می‌شود در مدت زمان زندگی خوابگاهی با سلایق و آداب مختلفی آشنا شوید، مساله‌ای که می‌‌طلبد دانشجویان عادت‌های فردی خود را کنار گذاشته و به سلایق یکدیگر احترام بگذارند و به هر واکنشی سریع پاسخ ندهند. علاوه‌بر آن نباید فراموش کرد که بی‌نظمی، گم‌شدن وسایل و نبود شرایط برای درس خواندن درست، جزء لاینفک زندگی خوابگاهی است و داشتن زندگی آرام و بدون تنش در خوابگاه می‌طلبد تا دانشجویان پیش از ورود به خوابگاه خود را برای رویارویی با چنین شرایطی آماده کنند.

خوابگاه یار

 

شما در خوابگاه یار میتوانید بهترین خوابگاه ها رو در سراسر ایران با شرایط محیطی و شغلی مختلف مشاهده کنید و با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

www.khabgahyar.com

ترفندهای مهم ترغیب مشتریان به خرید

رقابت در بازار امروز، دیگر برای کیفیت نیست زیرا که تنوع محصولات و خدمات باکیفیت نیز به اندازه محصولات و خدمات نامرغوب زیاد شده است. همین عامل باعث شده است که مشتریان به آسانی محصولات جدید را امتحان نکنند.

از طرف دیگر دغدغه کسب‌وکارهای امروز دیگر فروش نیست، بلکه ترغیب مشتریان به استفاده و امتحان کردن است. همین‌که افراد بیشتری محصولات و خدمات ما را امتحان کنند و با ما آشنا شوند، خود نیز می‌تواند موفقیت بزرگی در مقایسه با رقیبان باشد.

در این مقاله به این موضوع پرداخته‌ایم که چگونه می‌توانیم با روش‌های کم‌هزینه و براساس کارکرد مغز انسان، افراد بیشتری را به سمت امتحان و انتخاب محصولات‌ ترغیب کنیم.

کارکرد مغز انسان

اغلب ما انسان‌ها مغز را به عنوان بخش منطقی خود می‌شناسیم. همچنین اعتقاد داریم که تصمیم‌هایی که مغز ما می‌گیرد از روی استدلال و منطق است؛ اما تحقیقات نشان می‌دهد که مغز انسان در بیشتر موارد تصمیم‌های منطقی نمی‌گیرد.

یکی از موقعیت‌هایی که مغز شدیداً در هنگام تصمیم‌گیری در آن دچار بی‌منطقی می‌شود، هنگام خرید است. ما در زمان خرید کاملاً احساسی تصمیم‌گیری می‌کنیم و دلایل منطقی را بعداً برای توجیه تصمیمی که گرفته‌ایم، می‌سازیم و خود را قانع می‌کنیم.

اکنون ما نیز در فروش و کسب‌وکارمان می‌توانیم از این خاصیت مغز استفاده کنیم و شرایطی را برای تصمیم‌گیری آسان‌تر مغز فراهم کنیم و در نتیجه فروش‌مان را افزایش دهیم.

واکنش مغز انسان به عدد صفر

تحقیقات نشان می‌دهد که بالاترین میزان تصمیم‌های احساسی مغز در هنگام خرید، متعلق به زمان‌هایی است که با کالاهایی رایگان یا هدیه‌هایی که قیمت آن‌ها صفر است، مواجه می‌شویم.

برای درک بهتر این موضوع بهتر است موقعیت‌های زیر را که احتمالا برای همه ما پیش‌آمده است، به خود یادآوری کنیم:

زمانی را که در یک نمایشگاه قدم می‌زدیم و کلی هدایای تبلیغاتی به‌دردنخورد مانند جاکلیدی و بروشور را جمع‌آوری کردیم و پس از مدتی آن‌ها را بدون اینکه از آن‌ها کم‌ترین استفاده‌ای بکنیم، دورریخته‌ایم.

یا وقتی در مهمانی بودیم و بعد از پرخوری‌های فراوان و درحالی که دیگر معده‌مان ذره‌ای جا نداشته است، وقتی با ظرف ژله قرمز رنگ روی میز مواجه شده‌ایم کنترل خود را از دست داده‌ایم و آن ژله‌ها را نیز خورده‌ایم، البته تمام شب را نتوانستیم خواب راحتی داشته باشیم و احساس پشیمانی کرده‌ایم.

همه این‌ها درحالی است که اگر قرار بود برای آن جاکلیدی‌های تبلیغاتی یا آن ژله اضافه حتی مبلغ کوچکی را بپردازیم، محال بود که آن‌ها را خریداری کنیم. در موقیت‌های فوق تنها به‌این دلیل که رایگان بوده است، نتوانستیم خود را کنترل کنیم و تسلیم آن‌ها شده‌ایم.

بیایید این مورد را به‌صورت عملی روی خودمان امتحان کنیم.

موقعیت اول

فرض کنید که جلسه مهمی دارید و لباس رسمی نیز به تن دارید و البته کمی دیرتان شده‌ است. در پیاده‌رو جلوی محل قرار، یک فرد دست‌فروش خودکارهای خیلی خوبی را با ۴۰ درصد تخفیف می‌فروشد.

آیا توقف می‌کنید تا به حرف‌های آن دست‌فروش گوش دهید و آن خودکار را با آن تخفیف ویژه‌اش خریداری کنید؟

موقعیت دوم

در این‌جا دوباره فرض کنید که موقعیت قبل را دارید، یعنی کمی دیرتان شده است و با لباس رسمی در حال رفتن به محل قرار هستید. در این‌جا یک شرکت برای معرفی محصولاتش ۳۰ متر شیلنگ آب را به شما به رایگان می‌دهد.

آیا در اینجا توقف می‌کنید و آن ۳۰ متر شیلنگ آب رایگان را دریافت می‌کنید؟

نتایج آزمون واقعی

ما این تست را روی تعدادی افراد انجام دادیم و نتایج به شرح زیر بود:

تهیه خودکار با ۴۰ درصد تخفیف:  22 درصد

تهیه شیلنگ آب رایگان: ۷۸ درصد

5 تکنیک برای جذب مشتری

در ادامه ۵ تکنیک را می‌گوییم که براساس همین خاصیت مغز طراحی شده‌اند و استفاده درست از آن‌ها می‌تواند بسیار در افزایش فروش و ترغیب بیشتر مشتریان به استفاده از محصولات و خدمات ما موثر باشد.

1.رایگان شروع کنید

در این حالت می‌توانید محصولات و خدماتی را برای اولین بار و یا محدوده خاصی به مخاطبان خود رایگان ارائه دهید و امکانات پیشرفته‌تری را در ازای دریافت هزینه به مشتری ارائه دهید. این حالت بسیار موثر است در معرفی محصول و شناختن ان توسط مشتری

2.رایگان هدیه دهید

در این حالت می‌توانید به افراد در ازای خرید یک محصول، محصول دیگری را هدیه دهید. یا اینکه به ازای استفاده از تعدادی از خدمات، از یک هدیه برخوردار شوند یا در برخی از مناسبت‌ها هدایایی روی محصولات خود ارائه دهید. با این کار هم محصولتان بهتر دیده میشود و هم مشتری را ترغیب به خرید میکنید.

3.خدمات رایگان دهید

در این حالت خدمات جانبی محصولات خود یا بخشی از آن‌ها را می‌توانید هدیه دهید. یا اینکه از خدماتی مانند حمل و نقل رایگان، تعمیرات و … استفاده کنید. از وسایل یا امکاناتی استفاده کنید که شاید برای شما ارزش مالی زیادی نداشته باشد اما برای مشتری مهم است و باعث شود مشتری بیشتر به محصولات توجه کند

4.رایگان‌های شرطی دهید

در این حالت اگر افراد به شروط شما عمل کنند هدیه‌ای را دریافت می‌کنند. مثلا می‌توانید برای دریافت ارسال رایگان شرط سقف خرید قرار دهید یا  تعداد خرید در هر ماه را مبنای دریافت یک هدیه قرار دهید یا اینکه به ازای معرفی هر مشتری یک هدیه دریافت میکنند یا تخفیف بیشتری میگیرند

5.رایگان‌های اضافی دهید

این مورد یکی از حالت‌هایی است که هیچ شرط یا پیش‌نیازی در آن‌ وجود ندارد و همچنین از قبل به مخاطب برای دریافت هدیه وعده‌ای داده نشده است.

این نوع هدایا می‌تواند به شدت در ایجاد حس خوب و افزایش وفاداری مشتریان موثر باشند. و باعث میشود تا تا مدتی ان خرید خود را به یاد داشته باشند و ان محصول را برای خرید به افراد نزدیکشان پیشنهاد دهند.

آشنایی با این تکنیک‌ها می‌تواند هم استفاده مثبت داشته باشد و هم کارکردی منفی؛ اما فراموش نکنید که در بازار امروز تنها کسب‌وکارهایی پایدار هستند که می‌خواهند به مشتریان خود کمک کنند و مشکلات‌شان را حل کنند.

پس تلاش کنید از این تکنیک‌ها در جهت خدمت‌دهی بهتر به مشتری و همچنین کمک به تصمیم‌گیری آسان‌تر او برای انتخاب بهترین گزینه مدنظر استفاده کنید.

شرکت BNBGATE

شما میتوانید برای خرید، خدمات و مشاوره رایگان انواع گیت های فروشگاهی و لوازم جانبی (لیبل،تگ،…) به سایت BNBGATE مراجعه کنید و با کارشناسان مجرب ما درتماس باشید.

www.bnbgate.com


Car rental benefits

Many people still think that renting a car is only for the rich; Who can pay high costs. The truth is that for years car rental has become a smart choice to save money. Because the price of renting a car is much more reasonable than the high cost of buying a car. Car rental is a choice that many sections of society have made to pay less, have more comfort and more comfortable imaginations. Join us to explore the benefits of renting a car, realizing that renting a car not only does not mean paying more, but also saves money.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۸ 300x200 - Car rental benefits

Car rental is a smart choice

A personal car is available at all times, but a rental car is not … this is the excuse of many people to oppose               car rental … so, let’s move on to other benefits of renting a car as well as being affordable. Proof of car rental, prove this justification …

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 2 300x153 - Car rental benefits

Car rental is an economical choice

Buying a car is one of the most expensive things you can do in your life. After paying the high price of buying a car, your car is getting more and more worn every day. This is while you really do not need a personal car 24 hours a day, every day !!

The truth is that most of the time our personal cars are being depreciated in the unused parking corner. In addition, we incur a large amount each year for the depreciation of the personal car. In addition to car depreciation costs, consider the staggering costs associated with insurance, taxes, monthly services, and so on.

Now you will realize that renting a car is a smart and economical choice. Because by renting a car, you only pay for it when you need a car. By renting a car, you do not have to incur exorbitant costs when you do not need a personal car.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۶ 300x169 - Car rental benefits

Rent a car and get the latest models of cars!

When you have a personal car, you will be limited to one car model for years. Apart from being worn out !! Because many people do not have the ability to buy a new car every year …

But when you use car rental services, not only do cars always drive zero kilometers and regularly; You are not limited to one car model. You always have a variety of cars and the latest models available and you will enjoy driving at any time.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۲ 300x238 - Car rental benefits

Car rental is the best option for pre-arranged trips

It has happened to you many times that you have faced a predetermined journey. In this case, if you are not far from your destination, neither the train nor the plane will work for you … But, car rental service is the best option for such trips.

Easily and completely online in the shortest possible time, rent the car you want for as many days as you want and get ready for your trip with a car of zero kilometers and perfectly tidy.

photo ۲۰۲۰ ۱۰ ۰۸ ۱۰ ۳۷ ۵۴ 2 300x188 - Car rental benefits

Car rental

You can refer to rentalcariran site right now and see different types of Iranian and non-Iranian cars with high quality, which are of high quality and can be obtained in the shortest time.Car rental benefits


زندگی امروز وحس امنیت

نیاز به امنیت، همواره از بنیادی ترین نیازهای انسان در جامعه بشری به شمار میرود. مبحث امنیت از نظر روانشناسی به خصوص در بهداشت روانی و در آسیب شناسی روانی اهمیت بسیار دارد. آرامش، رشد، شکوفایی انسان، به روز همه استعدادها و خالقیتها و نیل به همه کماالت انسانی در سایه امنیت به دست می آید. امروزه امنیت از شاخصه های کیفی زندگی در شهرها است. آسیبهای اجتماعی از مهمترین پیامدهای مختلف امنیت به شمار میروند. از آنجا که فضاهای شهری امروزی، مولفه های برای وقوع نابهنجاریهای شهری و در نتیجه عدم وقوع امنیت در شهر میباشد، بررسی جنبه های کیفی و کمی امنیت، چه از لحاظ کالبدی و چه از لحاظ اجتماعی در داخل هر یک از فضاهای شهری امری ضروری است. اهمیت محوری امنیت و ایمنی در هر یک از فضاها و عناصر کالبدی شهری، بخصوص در فضاهایی با طراحی و کاربرد نامناسب، بایستی بررسی شود. این موضوع در فرهنگ بومی و قومی هر منطقه و محل ریشهیابی شده و راهکارهای مناسب ارائه گردد. همچنین بررسی شرایط امنیت زنان و دختران در فضاهای شهری بخصوص در هنگام شب دارای اهمیت است.

 

در زمینه امنیت ، سوالات مختلفی در رابطه با خصوصیات محیطی مطرح می شود که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود .

آیا حس امنیت در شرایط اجتماعی مختلف و محیط ها تغییر می کنند ؟

چه شرایط محیطی بر حس امنیت تاثیر گذار است ؟

آیا حس امنیت محیطی بر اساس جنسیت افراد تغییر میکند؟

امنیت و حس امنیت آن چنان در دنیایی امروزی مهم و ضروری  است که جز شاخص های توسعه یافتگی و رضایت از زندگی قرار می گیرد و ان طور که می دانید در کشورهای که بالاترین مردم آنها بالاترین آمار رضایت زندگی را دارد امنیت وحس امنیت در آنها جز بالاترین سطح ها می باشد .

مهمترین بخش برای ایجاد امنیت و کاهش جرائم فرهنگ سازی و پرورش نسلی که قانون و رعایت قانون برای آنها بسیار مهم باشد و قانع به حق و حقوق خود باشند ولی قبل از رسیدن به آن مدینه فاضله باید قوانین و ابزار های برای جلوگیری از جرائم وجود داشته باشد که بعضی ها برای ترس از آنها و مشخص شدن جرم از انجام این کارها جلوگیری کنند .

یکی جاهای که امنیت و حس امنیت در آن بسیار مهم است خوابگاه ها  دانشجویان و یا خوابگاه های خود گردان است آنها های که در انها ساکن هستند آنجا را  مانند خانه خود می دانند و خانه ای که امنیت و حس امنیت در آن وجود نداشته باشد باعث آسیب های بسیاری برای آنها می شود پانسیون یا خوابگاهی در آن امینت نباشد باعث می شود که فرد چه هنگامی که در آن است و در حال استراحت است حس امنیت نداشته باشد و چه هنگامی که در محل دانشگاه و یا محل کار است به فکر وسایل خوددر خوابگاه هست و باعث استرس همیشگی برای فرد می شود .

برای حل این معضل مدیران و متولیان این بخش  باید توجه و اهتمام خاصی به این موضوع بدهند کمد های محکم با قفل های که کلید آنها فقط برای افراد است نصب دوربین های مدار بسته برای کنترل پرسنل و کسانی که در خوابگاه هستند و تازگیها نصب گیت ضد سرقت برا ی جلوگیری از سرقت اموال عمومی خوابگاه استفاده می شود که همه آنها برای امنیت بیشتر خوابگاه می باشد  تا آنجا که می دانید گیت فروشگاهی به همه اجناس که به آنها لیبل وتگ ضد سرقت نصب شده است حساس است و مانع سرقت آنها می شود با آلارمی که در دقیقا هنگام خروج می زند

دزد گیر لباس هم مانع سرقت حوله ها و یا دمپایی های عمومی خوابگاه یا پانسیون می شود وهمه این ابزار ها فقط فقط برای ایجاد حس امنیت بیشتر برای خوابگاه می باشد که آن حس باعث جذب بیشتر دانشجویان به آن محل می شود و داشتن حس امنیت در خوابگاه باعث روانی آرام می شود که لازمه برای رشد وتعالی می باشد و  حال امکان سرقت از آنجا به حداقل رسیده است با کمک سیستم های امنیتی .